خبرگزاری کار ایران

مراسم ششمین سال تأسیس موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۸۱

مراسم ششمین سالگرد تاسیس موسسه اعتباری کوثر با حضور عیسی رضایی مدیرعامل موسسه، معاونین، مدیران و کارکنان حوزه مرکزی برگزارشد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛  عیسی رضایی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، مسئولیت ما ایجاب می کند تا واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم. باید مبانی شکل گیری انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: ۱۷ بهمن ماه سالروز عملیات والفجر مقدماتی است که یاد و خاطره شهدای این عملیات را که با خون خود در شکوفایی و به سرانجام رسیدن اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی نقش موثری داشتند، گرامی می داریم.

وی با اشاره به نحوه شکل گیری موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: با وجود مشکلات خوشبختانه کوثر مسیر تعالی را به خوبی طی کرده و ادامه خواهد داشت و همچنان اعتقاد داریم با این روند حرکتی و به برکت نام مقدس کوثر" آینده از آن ماست"  .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر تأکید کرد: مسیری که موسسه اعتباری کوثر در ۶ سال با تلاش فراوان به خوبی طی کرد و در این راه موفقیت های  چشمگیری به دست آورد مرهون زحمات ۳۰۰۰ کارمند پرتلاش و سخت کوش کوثر است.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: با جدیت و همت مضاعف در جهت رسیدن به اهداف و استراتژیهای پیش بینی شده باید تلاش کنیم و موفقیت کوثر را موفقیت خود بدانیم.

رضایی در تبیین شرایط کنونی و آینده اقتصاد کشور اظهار داشت: همانگونه که شاهد هستیم وضعیت نقدینگی نظام بانکی و اقتصادی کشور با وجود بهبود نسبی توفیقی نداشته است و با ادامه این روند پیش بینی می شود در ماه های پایانی سال 95 و سال 96 نظام بانکی با شرایط سختی مواجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز