خبرگزاری کار ایران

تقدیر کوثر از پرستاران نمونه

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۴۲۳

با حمایت موسسه اعتباری کوثر مراسم تقدیر از پرستاران نمونه دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ محمد رحیم گلبداغی مدیر شعب استان خراسان رضوی در حاشیه برگزاری جشن ویژه روز پرستار دانشکده علوم پزشکی مشهد گفت: نام‌گذاری‌ روزهایی مانند روز پرستار قطعا برای یادآوری و قدردانی تلاش‌های بخشی از افراد جامعه است که به یک نام یا صفت از دیگران متمایز می‎شوند.

وی افزود:  و اگرنه هر روز، روز پرستار، پزشک و بهانه ای برای تقدیر از این قشر پرتلاش و زحمتکش است؛ همه آنها که در قالب یک تیم و در سراسر میهن عزیزمان ایران، روز و شب در حال خدمت به هموطنان هستند.

این گزارش می افزاید: در این مراسم که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با روز میلاد حضرت زینب(س) و روزپرستار برگزار شد، مدیر شعب استان خراسان رضوی به همراه مسئولین استان پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش؛ همچنین مراسم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور محمد کافی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام صالحی مسئول نهاد رهبری دانشگاه فردوسی مشهد و محمد رحیم گلبداغی مدیر شعب استان خراسان رضوی برگزار شد.

این گزارش می افزاید:در مراسم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد از موسسه اعتباری کوثر به عنوان حامی معنوی دانشگاه فردوسی مشهد در جشنواره های دانشجویی تقدیر شد.

کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از حمایت های معنوی موسسه اعتباری کوثر در جشنواره های دانشجویی تقدیر کرد و به نمایندگی از خانواده بزرگ کوثر از محمد رحیم گلبداغی مدیر شعب استان خراسان رضوی به عنوان یکی از یادگاران دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز