خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز دهه فجر، شعبه شاهرود بیمه البرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۵۱۸

همزمان با فرا رسیدن دهه فجر، شعبه شاهرود بیمه البرز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت پس از افتتاح شعبه شاهرود در گفت و گو با خبرنگاران با برشمردن مزیت‌های اقتصادی،‌ اجتماعی و فرهنگی شهرستان شاهرود گفت: بیمه البرز در تمامی مراکز استان‌ها شعبه دارد و امیدواریم با افتتاح شعبه در شهرستان‌ها بتوانیم به ترویج فرهنگ بیمه در سطح کشور کمک کنیم.

سید رسول تاجدار با بیان اینکه بیمه البرز رتبه سوم تولید حق بیمه را در بین شرکت های بیمه به خود اختصاص داده است، ‌اظهار داشت: بیمه البرز از شرکت های بیمه بسیار خوشنام در کشور است که گواه آن کسب مقام اول مشتری‌مداری طی ۹ سال متوالی است.

وی افزود:‌ بیمه البرز در شاخص‌های زیادی همچون توانگری مالی،‌ شفافیت مالی و استفاده از فناوری اطلاعات رتبه اول را در صنعت بیمه دارد و نسبت خسارت شرکت از میانگین صنعت بیمه کشور پایین‌تر است.

مدیرعامل بیمه البرز به سهم ناچیز بیمه‌های زندگی در ایران اشاره کرد و گفت:‌ سهم بیمه های عمر و زندگی در سبد پورتفوی در جهان بسیار بالاتر از ایران است هرچند طی چهار سال گذشته سهم بیمه های عمر در کشور ۴۰۰ درصد رشد داشته است اما با میانگین جهانی فاصله زیادی داریم. بر همین اساس و با هدف افزایش این سهم بیمه البرز به زودی بیمه نامه جدیدی با عنوان بیمه " چترا" را عرضه خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل بیمه البرز وجود یک بازار رقابتی واقعی سبب تکامل و رشد شرکت‌های بیمه می‌شود که در چنین بازاری ارزان فروشی جایی ندارد بلکه رقابت بر سر توانگری مالی و توان ایفای تعهدات شرکت های بیمه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیمه البرز به دلیل برخورداری از نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای و توانگری مالی در ایفای تعهدات خود مشکلی ندارد و خسارت های بیمه گزاران خود را سریع و دقیق پرداخت می کند.

مدیرعامل بیمه البرز اعلام کرد:‌ بیمه البرز خوشبختانه در بیمه‌های تخصصی آتش سوزی،‌ باربری و انرژی سهم بسیار خوبی در صنعت بیمه کشور دارد که بر همین اساس سهم بیمه های آتش سوزی و باربری بیمه البرز از کل صنعت به ۲۰ درصد می رسد و در بخش انرژی نیز رتبه دوم را داراست.

تاجدار همچنین با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی پلاسکو و تسلیت به خانواده های شهدای آتش‌نشان و دیگر درگذشتگان این حادثه ابراز امیدواری کرد این حادثه تلخ برای جامعه تبدیل به تجربه ای برای آینده شود تا مردم و اصناف نسبت به بیمه کردن اموال و دارایی های خود اقدام کنند.

مدیرعامل بیمه البرز ادامه داد: ۱۱ واحد تجاری پلاسکو تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه البرز هستند که در حال پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان هستیم و تا کنون دو میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که ضریب پوشش ملی در بخش اموال و دارایی بسیار پایین است،‌یادآور شد: سهم بیمه‌های آتش سوزی در کل کشور فقط ۵.۵ درصد از کل سبد پورتفوی بیمه ای و در حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال است که ۶۵ درصد آن را هم بیمه مرهونات بانکی که اجباری است تشکیل می دهد.

به گفته مدیرعامل بیمه البرز کم بیمگی از آفت های صنعت بیمه و یک معضل در کشور است چون مردم و به تبع آن اصناف و کسبه یا اموال خود را به قیمت واقعی بیمه نمی کنند یا بخشی از اموال خود را اصلا بیمه نمی کنند که این مساله تهدیدی برای جامعه است چون پس از وقوع حوادث ملی همچون پلاسکو یا بلایای طبیعی احتمالی، کل کشور دچار بحران می شود.

محمدرضا تقوایی،‌ رییس هیات مدیره بیمه البرز نیز اعلام کرد:‌ بیمه البرز با هدف ارایه بهترین خدمات بیمه ای به تمام هموطنان کشور درصدد است شعب بیشتری در شهرستان های سراسر کشور تاسیس کند.

وی افزود:‌همچنین بیمه البرز در با تاسیس دفاتر نمایندگی در تمام شهرستان های بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت، آماده خدمت رسانی به هموطنان است در حالی که این رقم در گذشته بالای ۵۰ هزار نفر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز