خبرگزاری کار ایران

صعود ۱۶ پله‌ای:

بیمه البرز شصت و سومین شرکت برتر کشور شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۶۳۲

براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران،‌ شرکت بیمه البرز امسال نیز در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت و با 16 پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه 63 قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بیمه البرز پیش از این نیز طی چند سال گذشته در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار داشت و بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، سال جاری نیز علاوه بر قرار گرفتن در لیست یکصد شرکت برتر،‌ توانست رتبه دوم میزان فروش را در بین شرکت‌های بیمه خصوصی کسب کند.

این گزارش حاکی است شرکت بیمه البرز با فروش 19 هزار و 690 میلیارد ریالی، پرشی 16 پله ای داشت و رتبه خود را از 79 به 63 کاهش داد.

شرکت بیمه البرز سال گذشته  نیز در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت و با ۱۹ پله صعود نسبت به سال ماقبل آن در رتبه ۷۹ قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، شرکت بیمه البرز طی سال های 1393 و 1394 در مجموع توانسته است در میان یکصد شرکت برتر 35 پله صعود کند و رتبه خود را از 98 به 63 برساند.

این گزارش حاکی است ، سازمان مدیریت صنعتی برای نوزدهمین سال متوالی ، فهرست شرکت های برتر کشور را براساس سال مالی ۱۳۹4 اعلام کرد . در ارزیابی شرکت های بیمه، درآمد بیمه ای و درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها به عنوان شاخص های مورد استفاده در نظر گرفته شده است که بر این اساس بیمه البرز برای چندمین سال ، در لیست صد شرکت برتر کشور قرار گرفت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز