خبرگزاری کار ایران

حمایت بانک ملی ایران از تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۲۴

معاون امور شعب و بازاریابی تهران در بازدید از بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بر حمایت های بانک ملی ایران از تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت نفت و همچنین شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران ، صنعت نفت ایران را یکی از ارکان مهم کشور خواند و گفت: بانک ملی ایران با تمام توان از همه شرکت های تولید کننده و دانش بنیان این صنعت در جهت پیشبرد اهدافشان حمایت می کند .
مقدم بیرانوند در حاشیه بازدید از نمایشگاه با مهدی علی مددی معاون وزارت نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در غرفه شرکت صنایع نفت ایران در نمایشگاه بین المللی تهران دیدار و آمادگی این بانک جهت همکاری های بیشتر در این حوزه را اعلام کرد.
مهدی علی مددی نیز ضمن استقبال از هرگونه تعامل و همکاری بین وزارت نفت و بانک ملی ایران اظهار داشت: بی شک صنعت نفت قلب تپنده اقتصاد کشور است و تمامی شرکت هایی که در این صنعت فعالیت دارند هر کدام نقش مهمی در فعالیت های تولیدی ، اشتغال زایی و اقتصادی دارند و از آنجا که این شرکت ها دارای سرمایه و سود آوری خوبی هستند بی شک این همکاری ها می تواند تاثیرات مثبتی را برای هر دو سازمان در جهت پیشبرد اهدافشان که همان رونق اقتصاد کشور و کمک به اقشار مختلف جامعه است به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز