خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستورالعمل جدید بانک ملی ایران برای مقابله با موج ششم کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۰۶

کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک ملی ایران به دنبال شیوع سریع و گسترده سویه اُمیکرون و همزمان با هشدار وزارت بهداشت، دستورالعمل مقابله با موج ششم شیوع بیماری کرونا را به شعب و واحدهای این بانک ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این دبیرخانه تاکید کرد با توجه به افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری ناشی از سویه جدید اُمیکرون بر اثر عادی‌انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید تدابیر لازم برای جلوگیری از همه‌گیری این سویه جدید که دارای سرعت شیوع بالایی است، در کلیه واحدهای بانک در سراسر کشور اتخاذ شود.

بر این اساس، استفاده از ماسک برای همکاران همه واحدهای بانک الزامی است و ضمن رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، از ارائه خدمت به مراجعان بدون ماسک اجتناب خواهد شد.

همچنین توجه ویژه به واکسیناسیون همکاران و خانواده ایشان، ممنوعیت حضور کارمندان بدون دریافت حداقل یک دوز واکسن، کمک به گردش هوا در محیط و تهویه مناسب از طریق نصب هواکش‌های قوی یا باز گذاشتن پنجره‌ها، به حداقل رساندن جلسات حضوری کاری در واحدها و استفاده حداکثری از امکانات نرم‌افزاری بانک درخصوص برگزاری غیرحضوری جلسات، عدم تبادل وجه نقد در شعب تا حد امکان و استفاده از اپلیکیشن‌های بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری، جداسازی فضای سالن مشتریان از باجه‌های بانکی و بهره‌گیری از شیشه‌های حائل استاندارد به ارتفاع 80/1 سانتی‌متر (با احتساب ارتفاع باجه و گیشه) به عنوان جایگزین نایلون نصب شده کنونی در شعب از جمله دیگر الزامات است.

در این ابلاغ همچنین بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی (دو متر)، استفاده مستمر از مواد ضدعفونی‌کننده، استفاده از سیستم نوبت‌دهی پدالی برای مشتریان، استفاده از آبدارخانه به صورت محدود و بدون تجمع با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت کامل مدیران بر رعایت موارد فوق‌الذکر و توجه دائمی به سلامت کارکنان تاکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز