خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی به مناسبت روز زن:

حضرت زهرا (س) الگوی تحول‌آفرین زن امروز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۷۱

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر، در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است: 

میلاد فرخنده و با سعادت دخت گرامی نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام و منزلت مادر را تبریک و تهنیت  عرض می نمایم.  

حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل از یک بانوی ارجمند در تمامی ابعاد وجودی است. برخوردار بودن از ویژگی هایی نظیر تعهد، مسئولیت‌شناسی و مادر و همسری فداکار، او را به عنوان الگویی مناسب و تحول آفرین به زنان امروز معرفی می کند. 

نام‌گذاری روز زن و گرامیداشت مقام مادر به مناسبت تولد دردانه پیامبر گرامی اسلام(ص)، فرصتی است تا از تلاش های زنان و مادران فداکار ایرانی تقدیر و  فرهنگ و سیره حضرت صدیقه طاهره (س)  و باز‌شناسی ابعاد زندگی پر برکت آن حضرت را در جامعه ترویج کنیم. 

در عصرکنونی، زنان و مادران در جایگاه تربیت و رشد انسانی جامعه، بی تردید نقش تعیین‌کننده و بی‌بدیلی دارند. حضور و مشارکت گسترده آن ها در فعالیت های اجتماعی- اقتصادی نشان دهنده این نقش بی بدیل در رشد و توسعه کشور و تکامل نظام خانواده است. نقشی که زنان در قالب آن، خود را به زیور عفاف، دانش و شجاعت می آرایند و در خانه و جامعه رسالت خود را به نیکی ایفاء می کنند. 

موفقیت و شادکامی تمامی بانوان ایران اسلامی را از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.  

اسماعیل للـه گانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز