خبرگزاری کار ایران

جشنواره میلیاردی برای دارندگان پایانه های فروش بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۶۷

دارندگان پایانه های فروش بانک ملی ایران با شرکت در جشنواره "سداد و صد جایزه صد میلیونی" می توانند با کسب 100 امتیاز در هر ماه از جوایز ویژه نقدی آن بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این جشنواره که ویژه دارندگان پایانه های فروش فعال پرداخت الکترونیک سداد است، تا پایان سال 1400 با اهدای جوایز میلیاردی ادامه دارد.
دارندگان این دستگاه ها جهت شرکت در این جشنواره باید حداقل 100 امتیاز را برای ورود به قرعه‌کشی ماهانه کسب کنند.
دارندگان در هر ماه برای افزایش امتیازهای خود می‌توانند به ازای هر 10 میلیون ریال کارکرد روی پایانه های فروش سداد 5 امتیاز و در ازای هر تراکنش خرید بالای100 هزار ریال، پرداخت قبض و خرید شارژ یک امتیاز کسب کنند.
پذیرندگان می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن ایوا و ورود به منوی «سداد و صد جایزه» یا شماره‌گیری کد دستوری #100*737* تعداد امتیازهای کسب شده در هر ماه و جزئیات امتیازهای خود را مشاهده کنند.
در این جشنواره در پایان ماه‌های دی، بهمن و اسفند قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی برای 100 پذیرنده انجام می‌شود که براساس آن به هر یک از برندگان قرعه‌کشی 100میلیون ریال تعلق می‌گیرد.
گفتنی است اسامی برندگان از طریق وب‌سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز