خبرگزاری کار ایران

اهدای 100 دستگاه تبلت توسط بانک ملی ایران به دانش آموزان استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۰۲۲

بانک ملی ایران در استان زنجان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، اقدام به اختصاص بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال کمک بلاعوض جهت خرید 100 دستگاه تبلت و اهدای آن به دانش‌آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این 100 تبلت طی مراسمی با حضور مسئولان استانی به دانش آموزان استان زنجان اهدا شد.

دراین مراسم که  با حضورآیت اله خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، محسن افشارچی استاندار زنجان و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشورو تنی چند از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات انجام شده توسط خیرین و مراکزنیکوکاری با محوریت کمیته امداد را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت : امروزه بالغ برشش هزاردانش آموز نخبه تحت پوشش این نهاد با حمایت های مردمی مدیریت می شوند و بسیاری از این افراد به مدارج علمی درخشان دست یافته اند و مراحل کسب علم و معنویت را در پیش گرفته اند که این دستاورد مدیون حرکت مردمی و حمایت های انسان های بخشنده بوده و بانک ملی ایران نیز در نقاط مختلف کشور توانسته است به عنوان یار دیرین کمیته امداد امام خمینی(ره) در تامین نیازمندی های اقشار کم درآمد جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

امام جمعه زنجان نیز در بخش دیگر این مراسم از متولیان و بانیان این آیین تشکر و از حرکت خداپسندانه حمایت از انسان های بی بضاعت ابراز خشنودی کرد و زنجان را دیار کریمان معرفی و از سازمان ها و افرادی که موجب رشد ، دانایی و تعالی دانش آموزان این استان شده اند، صمیمانه قدردانی نمود.

قیوم صیدی معاون اداره امور شعب استان زنجان بانک ملی ایران نیزدر این مراسم گفت: اهدای این تبلت ها، یکی از رسالت های بانک ملی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود است. وی در ادامه از ساخت مدرسه ای در روستای قرقان از توابع شهرستان ماهنشان، ساخت و تجهیز ساختمان آموزش و پیشگیری از سرطان در کلینیک مهرانه ، خریداری واهدای تجهیزات مورد نیاز برای بیماران متابولیک استان ، تهیه و توزیع دو مرحله کمک مومنانه برای افراد نیازمند و دهها خدمت دیگر از خدمات صندوق قرض الحسنه پس اندازبانک ملی ایران در سال های اخیرگزارشی را ارائه کرد .

صیدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد ، بهزیستی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بامعرفی نهادهای مربوطه ، پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا و وام ودیعه مسکن را از مصادیق بارز مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم نگرش حمایتی بانک ملی ایران نسبت به  نیازمندان جامعه را مورد تقدیر قرار داد  و از سابقه همکاری دیرینه این بانک با کمیته امداد امام خمینی(ره)قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز