خبرگزاری کار ایران

روز اپلیکیشن با پات لایف ایران کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۲۴

امروز روز اپلیکیشن است. روزی برای پاسداشت آنچه دنیای امروزمان را تغییر داده و به آن رنگ و بویی دیگر بخشیده است. تصور جهان بدون اپلیکیشن ها محال شده، از اپلیکیشن های آموزشی، ورزشی و سلامت، ارتباطی و شبکه های اجتماعی گرفته تا ابزاری و خدماتی، پرداخت، سرگرمی و...

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، اکنون شرکت کارت اعتباری ایران کیش با ارائه اپلیکیشن "پات لایف" بستری را فراهم کرده است، که تمام ابعاد زندگی انسان را در قالب یک اپلیکیشن پوشش دهد.

امروز "پات لایف" به عنوان نخستین اپلیکیشن موبایلی در بستر اکوسیستمی مبتنی بر اقتصاد اشتراکی پای خود را از سوپر اپ ها نیز فراتر گذاشته است.

اپلیکیشن "پات لایف" در واقع با رویکردی متفاوت نسبت به سایر اپلیکیشن ها که بیشتر حول محور توسعه عرضی و تعدد سرویس عمل می کنند، قصد داشته این رویکرد را با چاشنی اکوسیستمی خود، با انقلاب جدیدی در عرصه کسب و کارهای الکترونیکی، همراه کند.

 پات لایف در مسیر مدیریت نو آور و با شعار حال خوب زندگی، قصد دارد تا در جای جای زندگی مردم در قالب یک همراه هر لحظه عمل کند، این بدان معناست که پلتفرم آن می تواند سرویسی جامع، حامی و امن در رفع تمامی نیازهای روزمره و حتی اساسی باشد.

پات لایف هم اکنون با گستردگی محصولات در قالب انواع روش های پرداخت الکترونیکی، خدمات پرداخت شهری، خدمات جامع بانکی، گردشگری، بیمه، خدمات شهری و شهروندی ، بازی وسرگرمی و ... در دسترس عموم است.

برای دانلود اپلیکیشن پات لایف می توانید کد #1*788* را شماره گیری کنیدو یا به گوگل پلی مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز