خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سیزدهم آذرماه روز ملی صنعت بیمه؛

همایش حضوری و مجازی روز بیمه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۵۴

در راستای توسعه تعامل صنعت بیمه و نهادهای مرتبط و همچنین بررسی آخرین دستاوردهای بین المللی و یافته های علمی این صنعت، همایش روز ملی بیمه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،  بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با عنوان "نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال)به دو صورت حضوری و آنلاین در روزهای سیزدهم و چهاردهم ماه جاری با همکاری تمامی ارکان صنعت بیمه برپا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، همایش بیمه و توسعه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر با رویکرد دیجیتالی و با محورهای مختلفی نظیر نکوداشت روز بیمه، مباحث کارشناسی و برگزاری پنل های تخصصی برگزار می شود و مقامات ارشد اقتصادی به طرح دیدگاه های خود می پردازند.

گفتنی است نشست صبح روز نخست همایش به برنامه های عمومی و گفتمان سیاستگذاران و تصمیم سازان صنعت بیمه اختصاص دارد و پس از آن کارگروه ها و کمیته های تخصصی بخش پنل ها را مدیریت خواهند کرد.

معرفی مدیران شایسته صنعت بیمه،انتخاب چهره ماندگار، برگزیدگان کتاب سال، تجلیل از خانواده جانباختگان صنعت بیمه در دوران کرونا، جشنواره بیمه و رسانه و برنامه های متنوع دیگر در حاشیه این همایش برگزار می شود.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه جانبی از دستاوردهای صنعت بیمه نیز برگزار می‌‌شود که در آن بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه‌گران ایران، صندوق بیمه کشاورزی و  10 شرکت دانش‌بنیان، محصولات، خدمات، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود درحوزه‌های مختلف صنعت بیمه را طی دو روز به نمایش خواهند گذاشت.

تمامی برنامه‌های همایش به صورت زنده و مستقیم از طریق وب‌سایت همایش به آدرس seminar.irc.ac.ir، صفحه پژوهشکده بیمه در آپارات و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه‌گران و شرکت‌های بیمه پخش خواهد شد و به همه شرکت‌کنندگان اعم از مدعوین و مخاطبانی که بعد از ثبت نام از طریق وب سایت همایش به صورت مجازی در برنامه‌های همایش شرکت می‌کنند، گواهی حضور اعطا می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام رایگان در بیست‌ و‌ هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه می توانند به سایت سمینار به نشانی https://seminar.irc.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز