خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه کوثر در نشست تخصصی سراسری مدیران شرکت بیان کرد:

هوشمندی و چابکی سازمانی ضرورت رضایت ذی‌نفعان و موفقیت بیمه کوثر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۱۷

ارایه خدمات هوشمند و تسهیل‌شده به مشتریان و افزایش کیفیت آن از طریق نواوری، سرعت دسترسی و دقت در اجرای فرایندها و همسویی با نیاز‌های متغیر محیط، مزیت رقابتی و رضایت ذی‌نفعان شرکت را به‌دنبال دارد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت در نشست سراسری مدیران بیمه کوثر در تهران، با بیان مطلب فوق، ضمن تشکر از اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی‌های استانی که ضمن رعایت کامل الزامات بهداشتی در این نشست حضور فعال داشتند، با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) و تقارن فرخنده هفته وحدت با سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر، اظهار امیدواری کرد این نشست که به‌منظور هم‌اندیشی و تبیین اهداف با رویکرد برنامه‌محوری و مانع‌زدایی‌ها برگزار می‌شود بتواند به همدلی و پویایی بیشتر میان ارکان، بخش‌ها و کارکنان شرکت در سراسر کشور بینجامد.

ابوالفضل آقادادی با تاکید بر اجرای به‌موقع برنامه‌ها و راهکارهای مدنظر به‌منظور تحقق اهداف و چشم‌انداز شرکت، تصریح ‌کرد: ما برای رسیدن به این مقصود، مدیریت مسئولانه و پاسخگو و همچنین همت و تلاش مضاعف همه کارکنان بیمه کوثر را در سایه یک سازماندهی دقیق و حساب‌شده نیاز داریم و این در حالی است که بیمه مرکزی و هیات‌مدیره شرکت نیز انتظار دارند با چابک‌سازی در سطوح مختلف بتوانیم کارکردها و شاخص‌های تعیین‌شده در بخش‌های مختلف سازمان را ارتقا دهیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل قبلی و همه افرادی که در رشد و سربلندی بیمه کوثر نقش داشته‌اند، گفت: با افتخار عرض می‌کنم که شرکت از ارکان و عناصر کافی برای بالندگی هرچه بیشتر برخوردار است که از جمله باید به سهام‌داران ارزشی و شناخته‌شده، اعضای هیات‌مدیره خبره، نیروی انسانی جوان و نخبه، مدیران با انگیزه و نمایندگان پرتلاش و منسجم اشاره کنم که آینده روشنی را در زمینه رشد و توسعه پایدار برای شرکت ترسیم می‌کنند.

آقادادی افزود: با توجه به اینکه اصول حاکمیت شرکتی تبیین‌کننده عدالت، شفافیت و پاسخگویی در سازمان‌هاست باید بتوان اصول یادشده را در ارکان مختلف سهام‌داران، بیمه‌گذاران، کارمندان و نمایندگان شرکت برای تصمیمات همگرا و بهینه برقرار کرد.

مدیرعامل شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سوداوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نواوری در ارایه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌ های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.

وی تسلط حرفه‌ای مدیران ستادی و سرپرستی های استانی به قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستی‌های استانی تفویض می‌شود. همچنین مدیران سرپرستی‌ها و شعب بر اساس عملکرد نمایندگان اختیارات را به آن‌ها واگذار و نظارت خود را قوی‌تر کنند.

آقادادی با بیان اینکه سیاست ما تفویض اختیار و برون‌سپاری با بهره‌مندی از شبکه فروش و ارزیابان خسارت است، یاداور شد: ما باید اهمیت استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان را برای فروش، همراهی با بیمه‌گذار و مشتری‌مداری را به‌خوبی درک کنیم تا هم نماینده منتفع شود، هم رضایت مشتری افزایش یابد و هم برای شرکت ارزش افزوده داشته باشد.

مدیرعامل شرکت با تاکید بر جدیت بیش‌ازپیش در شناسایی، جذب و توسعه بازارهای جامعه هدف و کم‌ریسک، گفت: شایسته است معاونان، مدیران و شبکه همکاران هم‌زمان سه موضوع افزایش سهم از بازار، سوداوری و رضایت مشتریان را مدنظر قرار دهند که این مهم در فضای رقابتی امروز با خلاقیت، افزایش کیفیت خدمات، چابکی، تعامل و پاسخ‌گویی درست، درخور و به‌موقع محقق خواهد شد.

وی با اعلام «اطمینان، امنیت و آرامش» به عنوان محصول اصلی یک شرکت بیمه، تاکید کرد: اعتمادسازی و مدیریت ریسک برای بیمه کوثر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه همراهی با مشتری، رصد تغییرات محیطی و رشد تکنولوژی و نیز ضرورت تحلیل داده‌ها و توسعه کیفی شبکه فروش باید به‌خوبی، مدنظر قرار گیرد.

آقادادی مدیریت ریسک صحیح بیمه‌گری را یکی از عوامل مهم در انتخاب بازار دانست و گفت: برای کنترل خسارت‌ها، حوزه‌های فنی و اتکایی باید شناخت کافی از شرایط بازار، ارایه نرخ متناسب با شرایط و نیز تمهیدات لازم برای کنترل و نگهداری ریسک‌های پذیرفته‌شده را داشته و با دقت پیگیری و اجرا کنند.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: برای ایجاد تمایز در خدمات باید رسیدگی به پرونده‌های زیان‌دیدگان در کمترین زمان ممکن انجام شود به گونه‌ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.

وی در پایان نیروی‌انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزش‌ها معرفی کرد و افزود: انتظار دارم مدیران شرکت به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفه‌ای توجه کنند. مدیران باید با گزینش مناسب و به‌کارگیری افراد صادق، مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز که می‌توانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند و همچنین ایجاد فضای امیدوار‌کننده‌ در بین کارکنان و تاکید بر کارتیمی و نظم و انضباط کاری برای رشد بهره‌وری شرکت تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز