خبرگزاری کار ایران

تقدیر بانک مرکزی و بانک ها از عاملیت بانک ملی ایران در واکسیناسیون شبکه بانکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۳۶

بانک مرکزی و بانک ها طی ارسال نامه هایی جداگانه از عاملیت بانک ملی ایران در واکسیناسیون شبکه بانکی کشور قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در نامه ابوالفضل نجارزاده معاون اداری و مالی بانک مرکزی آمده است:

جناب آقای محمدرضا حسین زاده

با عنایت به اجرای واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور در برابر ویروس کرونا با مشارکت اثربخش واحدهای درمانی تعدادی از بانک ها در سراسر کشور، ضمن قدردانی از تلاش های جنابعالی و تمامی دست اندرکاران به ویژه کادر واکسیناسیون، مقتضی است نسبت به حفظ و بهینه سازی زیرساخت ها و امکانات فراهم شده و برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم طرح در یک و سه ماه آینده اقدام شود.

در نامه کوروش پرویزیان رییس شورای عالی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی آمده است:

جناب آقای محمدرضا حسین زاده

مسلما علاوه بر کارکنان خدوم نظام بانکی کشور، خداوند منان در جریان تلاش های جنابعالی به منظور واکسیناسیون این کارکنان فداکار قرار دارد. جای دارد به همین مناسبت از سوی خود و کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از جنابعالی و کارکنانی که در این امر کوشش خود را مصروف داشتند، تشکر و قدردانی داشته باشم.

در نامه علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصاد نوین آمده است:

جناب آقای محمدرضا حسین زاده

کارکنان شریف نظام بانکی کشور، شانه به شانه کادر مجاهد درمان و مدافعین سلامت جامعه، از روزهای آغازین شیوع کرونا لحظه ای در خدمت رسانی به هم وطنان کوتاهی نکردند و با وجود اینکه بسیاری از اقشار جامعه در معرض ابتلا به این ویروس بودند، ایثارگرانه در کنار مردم ایستادند تا خللی در ارایه خدمات بانکی ایجاد نشود.

بدون شک طرح واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور که همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز و اکنون به مرحله اجرا در آمده است جان تازه ای در کالبد همکاران متعهد این عرصه می دمد تا بیش از پیش نقش خود را در شرایط خطیر کنونی ایفا کنند. لازم می دانم به نمایندگی از خانواده بانک اقتصاد نوین از پیگیری های مجدانه و دلسوزانه جنابعالی برای به ثمر رساندن این طرح و به ویژه اجرای قدردانی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز