خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز صنعت دفاعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۴۸

31 شهریور یاداور آغاز جنگی تحمیلی و ناجوانمردانه به میهن ماست که در طول هشت سال، با همه دشواری‌ها و ناملایمات، به فضل الهی توانست انقلاب نوپای اسلامی را به مرز پختگی برساند و با کوشش کم‌نظیر سربازان این آب و خاک و صدالبته پشتیبانی قاطبه مردم انقلابی، شیرینی قطع تعلق از بیگانگان و استقلال عملی را در عرصه‌های گوناگون به کام این مردم بچشاند.

صنعت دفاعی جمهوری اسلامی با آغاز دفاع مقدس، قله‌هایی را فتح کرد که شاید کمتر کسی باور داشت اما اراده صیادها و طهرانی‌مقدم‌ها و دیگر مردان و زنان گمنام تقدیری درخشان را برای‌مان رقم زد؛ تقدیری که تبلور آن را امروز در پیشرفت‌های فناورانه، افزایش قدرت دفاعی و بالارفتن قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی به‌خوبی می‌بینیم.

در طلیعه گام دوم انقلاب با ادای احترام به همه شهدای والامقام، به‌ویژه «فخری‌زاده» عزیز، روز «صنعت دفاعی» را به تمامی جهادگران و فعالان عرصه‌های نظامی و صنایع وابسته تبریک می‌گویم. بی‌تردید حضور باتجربه پیش‌کسوتان و تلاش پرشور جوانان آگاه، بادانش و متعهد در این صنعت حساس و راهبردی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، روزبه‌روز بر قدرت و سرعت کشور در کنش‌ها و واکنش‌های دفاعی می‌افزایند عامل مهمی در بازدارندگی بیگانگان از ماجراجویی‌های سفیهانه و در نتیجه حفظ صلح و ثبات منطقه است.

ایران مقتدر در افق 1404 با اتکا به قدرت بازدارندگی و اشراف اطلاعاتی، به تاسی از آموزه‌های قرآنی، در برابر دشمنان سخت و نفوذناپذیر و در مقابل دوستان نرم و تعامل‌گر رفتار می‌کند تا بهترین و استوارترین پشتوانه را در مناسبات دیپلماتیک برای کشور فراهم کند.

شرکت بیمه کوثر به عنوان عضوی کوچک از این خانواده فداکار و سربلند، همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا وظیفه‌اش را در راه اعتلای نیروهای نظامی و ارتقای صنعت دفاعی به بهترین نحو انجام دهد و از این رو، به دستاوردهای این عرصه افتخار می‌کند. به یاری پرودگار، ما در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توانستیم با افزایش کیفیت و کمیت در ارایه خدمات بیمه‌ای به عزیزان این میدان، سطح رضایت آنان را به میزان قابل‌توجهی بالا ببریم و با کاهش دغدغه‌های این جامعه بزرگ، قدمی در راه تسهیل و تسریع رشد و پیشرفت صنایع دفاع کشور برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز