خبرگزاری کار ایران

با درخواست بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و تصمیم وزارت بهداشت:

خط مقدم صنعت بیمه واکسینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۷۴۳

با درخواست و پیگیری های مکرر نهادناظر صنعت بیمه، سندیکای بیمه گران و فعالان این صنعت و با توجه به ریسک فعالیت خط مقدم بیمه در مواجهه با مخاطرات ویروس کرونا طی زمانبندی مشخص تمامی نمایندگان شبکه فروش، کارگزاری ها و ارزیابان صنعت بیمه واکسینه خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، مرحله نخست واکسیناسیون فعالان صنعت بیمه آغاز شد و مطابق با برنامه جامع و زمانبندی تعیین شده تمامی خانواده این صنعت واکسینه می شوند.

بر اساس این گزارش، سامانه https://Salamat.gov.ir برای ثبت نام و انتخاب نزدیکترین محل جهت دریافت دوز نخست واکسن به مدافعان حریم آرامش و اطمینان کشور در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین شده است.

این اولویت دریافت واکسن به درخواست نهاد ناظر صنعت بیمه، سندیکای بیمه گران ایران و جمعی از مدیران عامل شرکتهای بیمه و فعالان این صنعت، مطرح شد و با توجه به شرایط خاص بیمه گری و درک حساسیت های موجود، خوشبختانه مورد موافقت وزارت بهداشت قرار گرفت و کار واکسیناسیون آغاز شده است.

شایان ذکر است تا کنون تنی چند از همکاران سختکوش صنعت بیمه در حین انجام وظیفه بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داده اند و تلاشگران بسیاری با مخاطرات و عوارض این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز