خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک رفاه کارگران

خبرنگاران، طلایه دار عرصه آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۸۲۷

به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران این روز را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است:

17 مرداد ماه روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه اندیشه و قلم مبارک.

روز خبرنگار فرصت گرانبهایی است برای پاسداشت و تقدیر از تلاش های افراد فرهیخته ای که رسالت و مسئولیت خود را در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تعریف می کنند. افراد شایسته‌ای که با وجود همه سختی ها و مرارت ها در قبال جامعه، مردم و کشور احساس مسئولیت و به عنوان چشمان بیدار جامعه، نقش اطلاع رسانی خود را به خوبی ایفاء می کنند.

خبرنگاری، شغل و حرفه مقدس و تلفیقی از هنر و عشق است و خبرنگاران، طلایه داران عرصه آگاهی‌بخشی و مطالبه گری هستند که حصار زمان و مکان را می شکنند و تلاش می کنند واژه ها را برای بیان حقایق و انعکاس پیام و صدای مردم و فتح قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور به خدمت بگیرند. 

این روز فرخنده را بر تمامی تلاشگران عرصه آگاهی، دانش و خرد که دل در گرو توسعه و آبادانی این سرزمین کهن و نامدار دارند، تبریک و شاد باش عرض می نمایم. 

اسماعیل لله گانی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز