خبرگزاری کار ایران

دومین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۶۷

امروز با حضورمدیرعامل بانک ملی ایران دومین شعبه «ملی پلاس» با رویکرد بانکداری دیجیتال و مبتنی بر ارائه خدمات و مشاوره هایی در امور بانکی، اقتصادی، مالیاتی، ارز و بورسی به مشتریان در تهران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمدرضا حسین زاده در آیین افتتاح ملی پلاس ضمن تقدیراز خدمات و تلاش دست اندرکاران راه اندازی این شعبه، به ایجاد طرح های نو و مبتکرانه در نظام بانکی متناسب با نیازهای جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: «ملی پلاس» نمونه ای از این رویکرد نوین و مبتکرانه در نظام بانکی است که همه فرایندهای بانکی در این شعبه نیز بر مبنای بانکداری دیجیتال اجرا می شود.

وی با بیان این که فضای موجود در شعبه ملی پلاس برای تعامل بیشتر با مشتریان و ارائه مشاوره های بانکی، مالی و پولی ساخته شده است، گفت: ملی پلاس در سطح ملی و بین المللی توانسته تصویر تازه ای از بانکداری دیجیتال مبتنی بر اقتصاد هوشمند را به نمایش بگذارد.

حسین زاده با بیان این که ملی پلاس نتیجه بررسی های صورت گرفته طی دو سال گذشته از بانک های بزرگ در جهان است، افزود: بانک ملی ایران به عنوان پیشگام حوزه بانکداری دیجیتال در کشور، بازطراحی شعب فعلی را تحت عنوان ملی پلاس آغاز کرده که در این شعب عملیات بانکی و ارائه خدمات، مبتنی بر بانکداری دیجیتال خواهد بود.

وی با اشاره به این که راه اندازی شعب ملی پلاس چشم انداز تازه ای از بانکداری دیجیتال در کشور است، خاطرنشان کرد: شعب ملی پلاس؛ مشاور محور، تکنولوژی محور و جوان محور است و در کنار ارائه خدمات ویژه مشاوره ای در حوزه های سرمایه گذاری، بورس و اقتصاد خرد و کلان به مشتریان، فعالان اقتصادی، دانشجویان و استارت آپ ها، آموزش نحوه بکارگیری از تجهیزات و سامانه های غیرحضوری را نیز ارائه می کند.

محمدرضا حسین زاده با تاکید بر این که روش های ارتباط میان مشتری و بانک با وجود ملی پلاس به روزرسانی شده است

، یادآورشد: در «ملی پلاس» از دریافت و پرداخت پول خبری نیست وهمه عملیات های بانکی از طریق سامانه های بانکداری الکترونیک انجام می شود.

وی در ادامه با یادآوری محصول نشان بانک به عنوان یکی از سامانه های بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران افزود: نشان بانکهم نیز نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که از طریق اپلیکیشن ایوا این امکان برای کاربران فراهم می شود تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه و تمام خدمات مالی و بانکی خود را بصورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت و مدیریت کنند.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران همواره در پیاده سازی فعالیت های حوزه بانکداری دیجیتال پیشتاز و الگو بوده است،

خاطرنشان کرد: خوشحالم که امروز این شعبه با تلاش های همکارانم راه اندازی شد تا شاهد ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به ‌صورت رایگان به ‌تمامی مشتریان بانک ملی ایران باشیم.

در این مراسم  حسن مونسان معاون شعب،نصرت اله شهبازی معاون پشتیبانی و جمعی از مدیران امور و روسای ادارات کل بانک ملی ایران به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند، مدیرعامل بانک ملی ایران از بخش های مختلف شعبه نیاوران «ملی پلاس» بازدید و در خصوص نحوه عملکرد دستگاه ها و سامانه های بانکداری الکترونیک توسط کارشناسان بانک توضیحاتی ارائه شد.

گفتنی است: مشتریان می توانند با مراجعه به این شعبه از تمامی خدمات و امکانات سامانه‌های بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران ازجمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز، کیوسک چندمنظوره، CASHLESS و VTM  استفاده و با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره‌های بانکی از فضای کتابخانه و کافی‌شاپ نیز بهره‌مند شوند.

نخستین شعبه «ملی پلاس» در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده و دومین شعبه در ابتدای خیابان شهید باهنر(نیاوران) تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز