خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی:

روابط عمومی‌ها زبان گویا و شیوای مفاهیم پیچیده صنعت بیمه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۶۵

روابط عمومی‌های شرکت‌های بیمه باید آیینه تمام نمای فعالیت‌ها و دستاوردهای این صنعت باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی ، غلامرضا سلیمانی که در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب، افزود: در عصر ارتباطات و انفجار ارتباطات در پیش گرفتن رفتار سنتی توسط روابط عمومی ها قابل قبول نیست.

رئیس کل بیمه مرکزی، رقابت در فضای ارتباطات را موضوعی قابل تامل ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی ها با نیازسنجی و سنجش ظرفیت ها باید به شرکتهای بیمه کمک کنند تا طرح های جدید و متناسب با نیاز بازار تهیه و عرضه شود.

وی جذب سرمایه های خرد مردم را از مهم‌ترین اهداف صنعت بیمه دانست و اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند با تکیه بر اصل اعتماد سازی و تبیین اهمیت امنیت روانی آحاد جامعه، مأموریت همگانی سازی محصولات بیمه‌ای را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

رئیس شورای عالی بیمه، بلندپروازی  با رعایت واقع گرایی را از ویژگی های روابط عمومی های کارآمد، نام برد و افزود: خلاقیت، نوآوری، درک ضرورت تغییر و بهره بردن از زبان ساده و گویا در انتقال مفاهیم پیچیده صنعت بیمه به آحاد جامعه یک ماموریت بزرگ برای روابط عمومی ها به شمار می رود.

دکتر سلیمانی با تاکید بر بازتعریف جایگاه روابط عمومی ها در صنعت بیمه از مدیران این واحد ها خواست تا با حساسیت و جدیت بیشتری وظایف و تکالیف خود را دنبال کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان ضرورت انعکاس دستاوردها، معرفی محصولات نوین بیمه ای و تولید ایده و اندیشه را یادآور شد و از مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه قدردانی کرد.

شایان ذکر است در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه این صنعت برگزیدگان خود را در بخش های مختلف شناخت.

گفتنی است در آغاز این نشست که با حضور اعضای هیات عامل و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه - برگزار شد دکتر داوود زارعیان – استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی – با قرائت بیانیه هیات داوران از نقاط قوت روابط عمومی های صنعت بیمه یاد کرد و استقلال رای هیات داوران را در انتخاب روابط عمومی های در رشته های مختلف، یادآور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز