خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بهساز کاشانه تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۸۰۲

مجمع سالانه شرکت بهساز کاشانه تهران ۱۷ فروردین ماه سال جاری در هتل ارم تهران به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، مجمع سالانه شرکت بهساز کاشانه تهران راس ساعت 14 با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، ناظران و حسابرس و سهامداران برگزار شد.

 در حاشیه این مجمع دکترامیر مسعودقربانی نیا مدیرعامل شرکت بهساز کاشانه تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سود تقسیمی پیشنهاد هیات مدیره ۵۰ درصد یعنی حدود ۳۵ ریال بوده که در مجمع ۹۰ درصد به مبلغ ۶۰ ریال مصوب شد.

وی در خصوص مشکلاتی که به دلیل کرونا پیش آمده، افزود: سال پیش در گیر کرونا بودیم و بخشی از اهداف شرکت نیز به همین دلیل محقق نشد. کرونا ادارات را تعطیل کرد و موجب کاهش راندمان کاری در کشور شد. کارگاه های ساختمان شرکت را نیز درگیر کرد و کارکنان هم مبتلا به کرونا شدند. پیشرفت پروژه با کندی انجام شد. ولی مزیتش این است که تجربه دار شدیم و توانستیم تدبیر کنیم. هم اکنون در شرایط کرونا پروژه ها را انجام می دهیم و گام بعدی فراخوان و جذب شریک و مشارکت کننده و سازنده است و در این سه ماه نشان می دهد عزم را جزم کردیم که بودجه پیش بینی شده سال آتی را محقق کنیم .

لازم بذکر است در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بهساز کاشانه تهران، صورتهای مالی منتهی به 99/09/30 تصویب و موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب گردید و همچنین به هرسهم مبلغ 60 ریال سود نقدی تعلق گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز