خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» امضا شد

تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۱۹

تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» امضا شد.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور مسئولان و مدیران شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی در محل غرفه این صندوق در دومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به امضای حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و علی وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید.
حجت‌اله صیدی در افتتاحیه این نمایشگاه با بیان این که صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار سازندگان داخلی به تحقق اهداف صنعت پتروشیمی کمک می‌کند، بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.
برقراری و توسعه همکاری‌ها، ارائه  خدمات مالی و بانکی، اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی و ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک صادرات ایران به این صندوق و شرکت‌های معرفی شده از سوی آن، از مفاد این تفاهم‌نامه است.
بانک صادرات ایران با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان طی سال‌های اخیر، سهم مهمی در تامین مالی این شرکت‌ها و تولید محصولات نهایی آنها داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز