خبرگزاری کار ایران

معرفی مقالات برگزیده هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۷۰۱

مقالات برتر شرکت‌کنندگان در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع‌انسانی از سوی داوران علمی این همایش انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایلنا از روابط‌عمومی بیمه کوثر و اعلام دبیر هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، استادان، پژوهشگران و دانشجویان صنعت بیمه، مقالات خود را به دبیرخانه همایش فرستادند. داوران خبره و نامی این صنعت نیز مقالات ارسالی را بررسی و ارزیابی کردند و در نهایت 9مقاله برتر انتخاب شد.

زینب حمیدی‌فر افزود: از میان مقالات ارسالی، سه مقاله «بررسی تاثیر ریسک‌های ناشی از دورکاری در استراتژی منابع انسانی یک شرکت بیمه» (محمد سجاد میرزاخانی و مجتبی رحمانی)، «بررسی ضرورت یکپارچگی مدیریت ریسک و مدیریت منابع‌انسانی در سازمان‌ها» (زهره ملامحمدی، محمود اسعد سامانی و مرجان کریمی) و «شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های موثر بر ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه» (محسن فتحی آقابابا و الهه پرنلو) به‌ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند.

مدیر آموزش‌و‌پژوهش بیمه‌کوثر در ادامه گفت: از میان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، 6مقاله نیز در بخش پوستری انتخاب شد.

وی خاطرنشان‌کرد: مقالات «مرور سیستماتیک رابطه بین فرهنگ جامعه و عملکرد مدیریت منابع‌انسانی شرکت بیمه‌ای در بهبود ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی» (محمد اسماعیلی و بهزاد سالمی)، «چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت منابع‌انسانی در بحران COVID-19» (محمدرضا عزیزی، رشا اطلسی و رویا نعیمی)، «بررسی آسیب‌شناسی مدیریت ریسک منابع‌انسانی در صنعت بیمه- مطالعه موردی کارکنان شرکت بیمه کوثر استان البرز» (محمد ابراهیم پورملکی و حجت‌ا... لباف)، «بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با کارکرد برنامه‌ریزی منابع‌انسانی» (الناز اسدیان و رضا اسدیان)، «شناسایی و بررسی ریسک‌های مدیریت منابع‌انسانی با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی» (بهادر یاری پور) و «مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری در آموزش کارکنان با استفاده از ابزار اهدای سهام به کارکنان» (سیدپیام میدانی و سیده‌مژده میدانی) نیز در بخش پوستری پذیرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز