خبرگزاری کار ایران

استاندار قم با حضور در بیت مرحوم آیت الله صانعی:

مرحوم آیت الله صانعی مدافع حقوق شهروندی بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۶۴

استاندار قم با بیان این که مرحوم آیت الله صانعی خدمات ارزنده ای به اسلام و انقلاب داشتند، گفت: این مرجع فقید با وصیت خود مبنی بر عدم برگزاری مراسم در ایام کرونا، نشان دادند که سلامت مردم برای شان مهم بوده و مدافع حقوق شهروندی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام سرمست استاندار قم، شنبه شب با حضور در بیت مرحوم آیت الله العظمی صانعی در قم برای عرض تسلیت به خانواده این مرجع تقلید فقید، اظهار داشت: مرحوم آیت الله صانعی(ره) با دیدگاه روشن شان، راه را برای همه روشن کردند و این که گفتند با توجه به شیوع کروناویروس، هیچ مراسمی نباشد، نشان می دهد که چقدر به سلامت مردم و حقوق شهروندی توجه داشتند.

استاندار قم با بیان این که مرحوم آیت الله صانعی مدافع واقعی حقوق شهروندی بودند، گفت: مردم از شنیدن خبر ارتحال این عالم فقید متأثر شدند و واقعا هم رحلت حضرت آیت الله صانعی(رض) ضایعه بزرگی برای اسلام و انقلاب است.

وی گفت: انسان های بزرگ همچون مرحوم آیت الله صانعی، هم حیات شان و هم ممات شان مایه آرامش جامعه است.

سرمست با بیان این که مرحوم آیت الله صانعی از نزدیکان امام خمینی(ره) بودند، گفت: انشاءالله ما هم بتوانیم دین خود را به این شخصیت بزرگ که خدمات ارزنده ای به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری داشتند و از السابقون انقلاب هستند ادا کنیم.

خاطرنشان می شود که در این دیدار، علاوه بر دو فرزند مرحوم آیت الله صانعی، برادر بزرگ این مرجع تقلید یعنی آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز