خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد مقابله با کرونای قم مطرح شد؛

ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از تجمع در آرامستان‌ها/ افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا در قم

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۶۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تجمع در آرامستان‌های قم در آخر هفته نگران کننده‌است، گفت: هر نوع تجمعی می‌تواند خطر گسترش ویروس کرونا را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از قم، محمد رضا قدیر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونای این استان اظهار داشت: میزان ابتلا به ویروس کرونا در قم افزایش یافته‌است.

وی افزود: روندی که امروز در مورد ویروس کرونا شاهد هستیم کاملا افزایشی بوده و نگرانی ما را زیاد کرده‌است‌.

قدیر گفت: مردم باید همکاری نموده و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری از ابتلا به ویروس جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: متاسفانه حضور در آرامستان‌ها و توزیع نذورات  توجه نکردن به پروتکل‌های بهداشتی را شاهد هستیم که اغلب درآخر هفته‌ها رقم می‌خورد و از همشهریان می‌خواهیم نهایت دقت و رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: میزان مرگ و میر و همچنین درگیری مردم به کرونا ویروس بالا رفته و صدای پیک اول به‌گوش می‌رسد و از این رو نیازمند یک هوشیاری و دقت بالا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه توزیع ماسک سه لایه فقط باید در داروخانه ها انجام شود و استفاده از ماسک های خانگی برای اماکن غیر بیمارستانی مناسب است، گفت: بیماران سکته مغزی و سکته قلبی در قم برای انجام خدمات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شده و این بخش در قالب کد ۲۴۷ و ۷۲۴ به بیماران خدمات ارزشمندی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز