خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم:

طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در قم انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۵۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: رانندگان خودروهای عمومی باری و مسافری که متقاضی دوگانه‌سوز کردن وسیله نقلیه‌شان هستند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام مشخصات خودرو در سامانه مربوطه اقدام نمایند.

به گزارش ایلنا از قم، سیدمحمود طاهری با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: این طرح بر اساس مجوز شورای اقتصاد، به‌صورت رایگان اجرا و بر اساس آن یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه خودروی عمومی حمل بار و مسافر در سطح کشور گازسوز می‌شود.

وی اضافه کرد: دارندگان تاکسی‌ها و انواع وانت‌بارها می‌توانند برای گازسوز کردن خودروهای خود با مراجعه به نشانی https://gcr.niopdc.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش مصرف بنزین و افزایش مصرف سی ان جی در سبد حامل‌های انرژی خودروهای عمومی حمل بار و مسافر عنوان کرد.

طاهری گفت: با توجه به فعال بودن ۳۹ باب جایگاه عرضه سی ان جی در سطح استان قم،‌ رانندگان می‌توانند با ‌قیمت ارزان‌تر از سوخت پاک‌تر استفاده کنند.

وی با تاکید بر اقدام سریع‌تر رانندگان متقاضی برای ثبت‌نام در این طرح، خاطرنشان کرد: اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که مشخصات آن‌ها زودتر در سایت مربوطه ثبت‌شده باشد.

وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام در سامانه، رانندگان باید بر اساس تاریخ و زمان اعلام‌شده به کارگاه‌های مجاز مراجعه نمایند و ضرورتی به مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم بیان کرد: با وجود این‌که اطلاع‌رسانی و تبلیغ خاصی در این زمینه صورت نگرفته است،‌ تاکنون اطلاعات بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو در سایت مربوطه ثبت‌شده است و در نوبت گازسوز شدن می‌باشند.

به گفته وی، درصد بالایی از خودروهای عمومی باری و مسافری که در محدوده استان قم تردد می‌کنند، دوگانه‌سوز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز