خبرگزاری کار ایران

با حضور تنی چند از مسئولان استانی؛

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۲۳

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قم، با حضور تنی چند از مسئولان استانی از جمله احمد امیرآبادی فراهانی و علیرضا زاکانی نمایندگان قم در مجلس، مدیرکل ارشاد استان و ... برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم، سیدجواد اشرفی دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان قم در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر پس از ۶ ماه برگزار شد، گفت: بنا بود دی ماه این جشنواره برگزار شود ولی به دلیل شهادت سردار شهید سلیمانی برگزاری مراسم به تعویق افتاد. شورای سیاستگذاری تصمیم گرفت جشنواره را پس از انتخابات برگزار کند که به دلیل شیوع بیماری کرونا دوباره به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با همراهی شورای سیاستگذاری جشنواره در دهه کرامت و آستانه میلاد امام رضا(ع) برگزاری جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان قم با بیان اینکه ۱۱۰ نفر در هشت رشته اصلی و چهار بخش ویژهدر این جشنواره به رقابت پرداختند، گفت: ۴۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. در برخی بخش‌ها انتظارات برگزارکنندگان جشنواره برآورده نشد ولی در مجموع توانستیم جشنواره پنجم را در سطح حرفه‌ای برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: داوری‌ها به صورت کد بندی شده انجام شد و هیچ داوری نام خبرنگار و رسانه را نمی‌دانست.

اشرفی در پایان از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی شهرداری قم و دبیرخانه کنگره شهدای استان به دلیل حمایت های برگزار کنندگان جشنواره تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز