خبرگزاری کار ایران

حلوائی زاده:

سازمان توسعه و عمران بازوی اجرایی شهرداری قم است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۶۱

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان توسعه و عمران بازوی اجرایی شهرداری قم است، اظهار کرد: خروجی تمام فعالیت‌هایی که در حوزه فنی، طراحی، مطالعات و... در شهرداری صورت می‌گیرد توسط سازمان توسعه و عمران شکل گرفته و ساماندهی فعالیت‌های عمرانی شهرداری توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از قم، عباس حلوائی‌زاده در جلسه معارفه سرپرست جدید سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، با تاکید بر اینکه سازمان توسعه و عمران بازوی اجرایی شهرداری قم است، اظهار کرد: خروجی تمام فعالیت‌هایی که در حوزه فنی، طراحی، مطالعات و… در شهرداری صورت می‌گیرد توسط سازمان توسعه و عمران شکل گرفته و ساماندهی فعالیت‌های عمرانی شهرداری توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اذعان به اینکه بودجه مصوب سازمان در سال ۹۹ بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است، افزود: پروژه‌های متعددی در سازمان توسعه و عمران تعریف شده که از آن جمله روکش آسفالت معابر است و با تدبیر صورت گرفته در دو سال گذشته مشکل قیر برای این پروژه حل شده است.

حلوائی‌زاده با بیان اینکه اجرای چند تقاطع غیرهمسطح شهر از جمله تقاطع ولیعصر(عج)، تقاطع جعفریه و…، پله‌برقی‌های پل‌های عابر پیاده و مجتمع شمسه، تقاطع شهدای روحانیت و مدافع حرم، زیرگذر جمهوری، تکمیل رینگ دوم جمکران در اختیار این سازمان است، گفت: این حجم پروژه‌های عمرانی می‌طلبد که عزم ویژه‌ای در سازمان شکل گرفته و در زمان‌بندی معین پروژه‌های به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه در سایه همدلی و پشتکار می‌توان پروژه‌ها را به سرانجام رساند، افزود: هر زمان که پیمانکارها ناتوان باشند و پروژه‌ها را نتوانند به سرانجام برسانند خوشحالیم که این توان در خود شهرداری به واسطه وجود سازمان توسعه و عمران وجود دارد و بارهای بر زمین مانده برداشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز