خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی:

هرگونه خدمت به قم خدمت به امام زمان(عج) و تشیع است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۵۳

یکی از مراجع تقلید شیعیان در قم در دیدار مدیرکل اطلاعات قم با هشدار در مورد فضای مجازی و شبهه افکنی دشمنان، بر لزوم جلوگیری از آسیب رسانی و تخریب توسط این فضا تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از قم، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار مدیرکل جدید اطلاعات قم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و با بیان این که هرگونه خدمت به قم خدمت به امام زمان(عج) و تشیع است، اظهار کرد: امیدوارم با سابقۀ طولانی که در مسألۀ اطلاعات و آسیب شناسی دارید بتوانید منشأ اثرات خوبی در این استان شوید.

وی با اشاره به نقش قم به عنوان پایگاهی برای جهان تشیع، گفت: به همین دلیل است که دشمن با آسیب های فرهنگی، اخلاقی و اطلاعاتی، فشار بر این شهر را بیشتر کرده که باید جلوی آن ایستادگی کرد.

این مرجع تقلید با هشدار در مورد فضای مجازی و شبهه افکنی دشمنان، بر لزوم جلوگیری از آسیب رسانی و تخریب توسط این فضا تأکید کرد و ضمن توصیه بر استفاده حداکثری از توان حوزه علمیه قم در این امر گفت: امیدوارم با برنامه ریزی و استفاده از این ظرفیت به این مهم دست یابید.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سلیمی ضمن ارائۀ گزارشی از برنامه های پیشنهادی خود در مورد استان، به فراخور کارهای دشمنان در حوزه ضد دینی، نفوذ و جاسوسی، همکاری، همراهی و هم افزایی با حوزه علمیه قم را از اصول برنامه های خویش برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز