خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی نماینده مردم قم مطرح کرد؛

قم از موفق‌ترین شهرهای ایران در مبارزه با کرونا بوده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۳۶۳

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تمجید از عملکرد مجموعه استان قم در مقابله با ویروس کرونا، گفت: قم با وجود برخی شیطنت ها امروز به عنوان یکی از شهرهای موفق در مبارزه با کرونا قلمداد می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی عصر سه شنبه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰ پروژه شهرداری قم گفت: متأسفانه برخی موضوع شیوع ویروس کرونا از قم را تبلیغ می کردند که با هوشیاری مردم و علما نقشه شوم دشمنان خنثی شد.

وی با بیان اینکه با وجود همه سختی ها در وضعیت بحران کرونا، اتفاقات خوبی در کشورمان روی داده است، اظهار داشت: در ماه‌های گذشته شاهد عشق ورزی، وحدت و همدلی ملت ایران در مقابله با ویروس منحوس کرونا بوده ایم و این اتفاق بسیار خوبی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود همه تحریم ها و نقشه های دشمنان، در مقابله با ویروس کرونا سربلند بیرون آمده و خوش درخشیده است، اظهار داشت: این در حالی است که بسیاری از کشورهای توسعه یافته، دچار سختی های بیشتری شده و توانایی مدیریت این بیماری را نداشتند.

وی حضور جهادی گروه های مردمی، طلاب و بسیجیان در میدان مقابله با ویروس کرونا و کمک به مستمندان و آسیب دیدگان را درخشان توصیف کرد و گفت: طلاب حوزه های علمیه نیز پس از فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تغسیل متوفیان کرونایی، غسل این عزیزان از دست رفته را با رعایت موازین شرعی انجام دادند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در بیمارستان ها نیز بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت به بیماران کرونایی حاضر شده بودند، گفت: شجاعت پزشکان و کادر درمانی استان قم برای مقابله با این ویروس، مثال زدنی و شایسته تقدیر است و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات ۱۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ترافیکی، فناوری، سرمایه گذاری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری قم با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان استان در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم همچنین ضمن رونمایی از سند تجربیات مدیریت شهری قم در مقابله با کرونا، از کارکنان و پرسنل جهادی و فعال شهرداری قم در مقابله با بحران ویروس کرونا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز