خبرگزاری کار ایران

با حضور ۳۵۰ نفر از دختران شهدای مدافع حرم؛

همایش دختران آفتاب در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۵۷

همایش دختران آفتاب پیش از ظهر امروز با محوریت شعار «فدای دخترم» و حضور بیش از ۳۵۰ نفر از دختران شهدای مدافع حرم در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم، همایش دختران آفتاب پیش از ظهر امروز با محوریت شعار «فدای دخترم» و حضور ۳۵۰ نفر از دختران شهدای مدافع حرم در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد.

خانم هنیظ، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به شاخصه های دختران تراز انقلاب اسلامی گفت: این دختران دارای طهارت ظاهری بوده و آگاهی از علوم دنیوی و انس و ارتباط با قرآن کریم از دیگر شاخصه های دختران تراز انقلاب است.

وی افزود: دختر خوب طهارت ظاهری خود را با مراقبت از چشم، گوش، و زبان به خوبی حفظ می کند و مراقب است که با این سه عضو مرتکب به گناه و حرام نشود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دختر نمونه و مومن سعی می کند علوم دنیوی را که شامل انواع مهارت ها دنیوی و علوم زمانه می‌شود به خوبی بیاموزد تا با کار گیری این علوم در مکان و زمان درست بتواند خدام بندگان خدا و جامعه اسلامی باشد.

کارشناس رسانه ملی ادامه داد: دختر مؤمن و تراز انقلاب اسلامی ارتباط خود را با قرآن کریم هرگز قطع نکرده و همواره در مسیر انس و ارتباط با قرآن کریم حرکت می کند.

هنیظ با تاکید بر اینکه انس با قرآن در مسیر زندگی هادی و راهنمای دختران است، یادآورشد: دختر نمونه در مسیر زندگی همواره متمسک به قرآن و سیره اهل بیت علیه السلام بوده و در مسیر رسیدن به سعادت از ًثقلین جدا نمی شود و این موضوع در زندگی دختران و فرزندان شهدا جلوه بیشتری دارد.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش دختران شهدای مدافع حرم ا ز دستان مادرانشان به نیابت از پدران خود هدیه دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز