خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در دیدار مسئولان قضائی استان:

همدلی مسئولان کلید موفقیت در خدمت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۷۹۲

استاندار قم همدلی مسئولان را کلید موفقیت در خدمت به مردم دانست و از حمایت تشکیلات قضایی از مدیران اجرایی استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم به همراه معاونین استاندار و فرماندار قم، در دیدار حجت الاسلام مظفری رئیس دادگستری استان قم ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی طی سخنانی با اشاره به ویژگی های منحصر بفر استان قم اظهار کرد: حضور مراجع عظام تقلید و حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) ، وظیفه ی مسئولین را بسیار سنگین کرده است.

استاندار قم توجه ویژه مقام معظم رهبری و دغدغه های ایشان نسبت به استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: رفع این دغدغه های ایشان از سوی مدیریت استان با جدیت دنبال می شود.

سرمست همچنین با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر ضرورت حفظ آرامش و فضای اعتدال در استان قم خاطرنشان کرد: در صدد بوده ایم تا امنیت و آرامش استان را با بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه مردم کلیت نظام را یکی می بینند و به دور از جبهه بندی ها از مسئولان انتظار کارآمدی دارند گفت: این مهم در سایه همراهی همه ی مسئولان و وحدت کلمه محقق می شود.

استاندار قم فضای همدلی در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این مهم در سایه حمایت مراجع عظام و حوزه های علمیه و همراهی مسئولان و مردم تحقق یافته است.

نماینده عالی دولت در استان، شورای تامین را رکن اساسی در تامین امنیت و آرامش دانست و تصریح کرد: خوشبختانه اعضای شورای تامین استان تجربیات متنوعی دارند و تعامل در میان آنها با موجب تامین امنیت و جلب اعتماد عمومی در مقابله با ناامنی ها شده است.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تشکیلات قضایی پشتیبانی خوبی از مدیریت اجرایی استان داشته است افزود: از روحیه ی تعامل این تشکیلات با مسئولان استان قدردانیم.

وی گفت: امیدواریم با تداوم و تقویت این تعامل شاهد کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در استان قم باشیم.

سرمست ضمن آرزوی توفیق برای مسئولین تشکیلات قضایی استان قم گفت: اجرای حداکثری عدالت و جلب رضایت مردم و نیز پاسخگویی به مشکلات مردم هدف مشترکی است که امیدواریم با جدیت مسئولان محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز