خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

اولویت تخصیص بودجه به پروژه‌های با قابلیت بهره‌برداری تا پایان سال باشد/ شناسایی ۲۰ پروژه

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۲۴۳

استاندار قم با تأکید بر لزوم شتاب به روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا در استان و تخصیص بودجه به پروژه‌های باقابلیت بهره‌برداری تا پایان سال، گفت: ۲۰ پروژه اولویت‌دار که تا پایان سال قابلیت اتمام دارند، مشخص‌شده که برای به نتیجه رسیدن برخی از این پروژه‌ها می‌توان از منابع سیار و متمرکز استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از قم، بهرام سرمست عصر شنبه در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به وضعیت بودجه‌ای کشور و تاثیر  آن در منابع استانی، اظهار کرد: مدیریت کشور به پشتوانه منابع قابل‌اتکا میسر می‌شود و مسئولان و دولتمردان در تلاش برای مدیریت منابع هستند.

استاندار قم کاهش بودجه استان‌ها  به‌خصوص بودجه استان قم در سال ۹۹ را موردتوجه قرار داد و افزود: هنر مدیریت در شرایط کنونی کشور، اولویت‌بندی نیازها و تخصیص بودجه بر اساس شاخص‌های ضروری در استان است.

وی با تأکید بر لزوم شتاب به روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا در استان و تخصیص بودجه به پروژه‌های باقابلیت بهره‌برداری تا پایان سال، گفت: ۲۰ پروژه اولویت‌دار که تا پایان سال قابلیت اتمام دارند، مشخص‌شده که برای به نتیجه رسیدن برخی از این پروژه‌ها می‌توان از منابع سیار و متمرکز استفاده کرد.

سرمست به تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان در تعیین پروژه شاخص در دستگاه ذی‌ربط اشاره و تصریح کرد: پیگیری مدیران هر دستگاه در سهم بری از منابع استانی و ملی و به اتمام رسیدن پروژه نقشی اساسی دارد.

وی در پایان به نقش تک شهرستانی بودن قم در جذب اعتبارات  تاکید و خاطرنشان کرد: پیگیری و اهتمام مدیریت استان در رفع این مشکل در سطح ملی است و این موضوع یکی از راهکارهای اساسی در افزایش بودجه‌های استان قم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز