خبرگزاری کار ایران

قائم مقام تولیت حرم حضرت معصومه(س):

پروژه‌های عمرانی حرم حضرت معصومه(س) با پیوست‌های فرهنگی ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۱۸۱

قائم مقام تولیت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها از ارائه پیوست‌های فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی آستان مقدس خبرداد و گفت: شهرداری نیز می‌تواند از این پیوست‌های فرهنگی استفاده کند و آن‌ها را در مسائل مرتبط با اصناف، زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) در سطح شهر مورد استفاده قرار دهد.

به گزارش ایلنا از قم، هادی محمودنژاد ظهر امروز در حاشیه دیدار مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن جلسات محراب حرم مطهر انجام شد، طی سخنانی در رابطه با همکاری حرم مطهر و شهرداری قم، اظهار کرد: ارتباط بین شهرداری و آستان مقدس ارتباط دوجانبه مطلوبی است و توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های انجام شده میان این دو مجموعه طی دو یا سه دهه اخیر کم سابقه است.

وی اضافه کرد: برخی از موضوعات میان شهرداری و آستان مقدس که از دهه‌های گذشته وجود داشته است، طی سال‌های اخیر در جلسات تعاملی مطرح، توافق‌نامه‌ها امضاء شده و توافقات به مرحله اجرا رسیده است.

قائم مقام تولیت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی پیوست فرهنگی پروژه‌های آستان مقدس دیده شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری نیز می‌تواند از این پیوست‌های فرهنگی استفاده کند و آن‌ها را در مسائل مرتبط با اصناف، زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) در سطح شهر مورد استفاده قرار دهد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به توقعات مردم از شهر قم تعاملات بیشتری را با شهرداری و دیگر ارگان‌ها در راستای رفاه حال مردم و زائران داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز