خبرگزاری کار ایران

به همت حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود؛

برگزاری برنامه ویژه روز دختر با اهدای جوایزی به دختران سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۵۱۳

ویژه برنامه «فدای دخترم» (جمله ای که امام کاظم به حضرت معصومه گفتند) با محوریت برپایی هزاران جشن در سراسر کشور به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی دهه کرامت امسال دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، ویژه برنامه تکریم دختران با عنوان «فدای دخترم» با برگزاری هزاران جشن خانگی، مجازی و عمومی به مناسبت دهه کرامت به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سطح ملی دنبال می‌شود که عنوان این ویژه برنامه از خطاب امام کاظم علیه‌السلام به حضرت معصومه سلام‌الله علیها «فداها ابوها..» گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این ویژه برنامه باید از تزیین، کادو و کیک جشن فیلم و عکس افقی گرفته و ضمن انتشار در فضای مجازی با هشتک «#فدای_دخترم»، محتوای خود را برای دبیرخانه به نشانی KERAMAT.AMFM.IR ارسال و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۱ ارتباط برقرار کنند.

خاطرنشان می‌شود، در قالب این ویژه برنامه‌ها صدها هدیه متبرک آستان مقدس بانوی کرامت به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

در زمان حیات مبارک امام موسی بن جعفر علیه‌السلام پدر گرامی حضرت معصومه سلام الله علیها، جمعی از علاقمندان و یاران حضرت که در بیرون از مدینه زندگی می‌کردند برای زیارت و عرض ادب و طرح سوالات خود به مدینه می‌آیند و به خانه حضرت مشرف می‌شوند. در را که می‌زنند حضرت معصومه سلام‌الله علیها پشت در می‌آیند و به آن شیعیان می‌گویند که پدر در خانه نیست. آن شیعیان عرض می‌کنند ما از بیرون مدینه برای زیارت امام علیه‌السلام و طرح سوال خدمتشان رسیده‌ایم.

حضرت معصومه سلام‌الله علیها می‌گویند من سوالات را ببینم تا فردا جواب را ارائه دهم. آن‌ها یک شب در مدینه سر می‌کنند و فردا می‌آیند در خانه امام در حالی که هنوز امام به خانه برنگشته بودند اما پاسخ سوالات از سوی حضرت معصومه سلام‌الله علیها داده می شود. آن‌ها جواب سوالات را می‌گیرند و در راه رفتن به سمت خانه هایشان امام موسی کاظم علیه‌السلام را زیارت می‌کنند و ماجرا را برای امام بازگو می‌کنند.

امام سوالات را به همراه پاسخ آن‌ها مطالعه می‌کنند و می بینند که حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا چه اندازه زیبا و دقیق جواب سوالات را داده‌اند. آن وقت است که چشمان امام پر از اشک می‌شود و سه بار پشت سر هم تکرار می‌کنند: فداها ابوها، فداها ابوها، فداها ابوها. یعنی همان جمله‌ای که حضرت پیامبر(ص) در حق حضرت فاطمه سلام‌الله علیها فرموده بودند.

برگزاری برنامه ویژه روز دختر با اهدای جوایزی به دختران سراسر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز