خبرگزاری کار ایران

استاندار قم پس ازجلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

معلوم نیست شرایط کرونایی قم چه زمانی عادی شود/ رعایت ۹۰درصد پروتکل های بهداشتی در اماکن مذهبی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۸۶

استاندار قم با اشاره به اجرای موفق طرح های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند از آغاز رویکرد جدید فاصله گذاری پویا در ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: هنوز مشخص نیست که شرایط در این استان چه زمانی عادی می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم پس از جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش وضعیت شیوع کرونا در سطح جهان و کشور در این جلسه گفت: رویکرد جدید فاصله گذاری پویا در ستاد ملی کرونا در ادامه ی طرح های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند  آغاز شده است.

سرمست با بیان اینکه امروز نیازمند طبقه بندی جدید استانهای کشور بر اساس وضعیت شان هستیم افزود: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاداتی به منظور اختصاص  اختیارات ویژه به استانهای دارای وضعیت قرمز جهت اعمال محدودیت ها ارائه شد   

وی با اشاره به عبور استان قم از وضعیت پیک ادامه داد: البته هنوز در وضعیت سفید قرار نداریم و در جلسات ستاد ملی کرونا نیز احتمال اینکه شرایط عادی بشود مشخص نیست و نظارت ها تداوم خواهند داشت.

مقام عالی دولت در استان قم ضمن قدردانی از همراهی مردم قم و متولیان اماکن مذهبی خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد پروتکل ها در اماکن مذهبی قم رعایت شده است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به اخذ تصمیماتی که برای پرداخت بیمه بیکاری گفت: نمایشگاه های تخصصی نیز به صورت غیرعمومی ، ویژه مدعوین و به صورت تخصصی  برگزار خواهند شد.

سرمست همچنین ازدستور رئیس جمهور به منظور بررسی بازگشایی تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصدی  خبر داد و گفت : در صورت تائید و تصویب این موضوع در ستاد ملی مبارزه با کرونا این بازگشایی ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد 

وی توفیقات کشور با وجود بحران کرونا را مورد توجه قرار داد و با اشاره به رشد تولید در کشور گفت: ائتلاف ملی برای زندگی بهتر در بین قوای مختلف و مردم شکل گرفته که امیدواریم بتوانیم در کنار سلامت مردم، معیشت ایشان را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز