خبرگزاری کار ایران

دادستان قم:

مقابله با زمین خواری از اولویت های مهم قم است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۶۵۳

دادستان عمومی و انقلاب و دبیر شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و طبیعی قم، یکی از اولویت های مهم این شورا را مقابله با پدیده زمین خواری و کوه خواری و جلوگیری از تعدی به اراضی ملی و تغییر غیر مجاز کاربری اراضی زارعی و باغ ها عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام غریب دادستان عمومی و انقلاب و دبیر شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و طبیعی قم، در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و طبیعی قم، یکی از اولویت های مهم این شورا را مقابله با پدیده زمین خواری و کوه خواری و جلوگیری از تعدی به اراضی ملی و تغییر غیر مجاز کاربری اراضی زارعی و باغ ها دانست و گفت: قانون وظایف همه دستگاه های اجرایی را معین نموده از این رو قانون برای همه فصل الخطاب است.

دادستان قم افزود: این مدیران اداره ها هستند که باید با اجرای دقیق و به موقع قوانین از پدیده زمین خواری جلوگیری نموده و دست اندازی به بیت المال و انفال را بگیرند و چنانچه به موقع جلوی اقدام هلی غیر قانونی گرفته شود و حسب قوانین موضوعه راسا تخریب گردد دیگر کسی جرات دست اندازی به اموال عمومی را نخواهد داشت.

غریب در پایان بیان کرد: دادستانی قم با شدت و قاطعیت با متجاوزان به اراضی ملی و بیت المال برخورد قانونی خواهد داشت و به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز