خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید قم مطرح کرد؛

خدمت رسانی بنیاد شهید به جامعه ۸۰ هزار نفری ایثارگری استان قم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۳۷

مدیرکل بنیاد شهید استان قم با بیان این که مفتخریم خدمت گزار ۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قم هستیم، گفت: در شرایط شیوع کرونا، ۱۰هزار بسته بهداشتی، اقلام ضروری برای ۱۲۰۰ نفر از والدین صعب العلاج و تبرکی‌های مسجد جمکران، میان خانواده شهدا و ایثارگران قم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید قم در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه قم و فرزند شهید آیت الله محمدرضا سعیدی (همزمان با پنجاهمین سالگرد شهادت این مبارز انقلابی)، اظهار داشت: هر ساله به این مناسبت مراسمی بر سر مزار شهید سعیدی در وادی‌السلام قم برگزار می شد، اما امسال به دلیل محدودیت های صورت گرفته بخاطر کرونا، برنامه دیدار با خانواده این شهید انقلابی تدارک دیده شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز مفتخریم خدمت گزار ۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قم هستیم، گفت: خوشبختانه در مجموعه ای خدمت می کنیم که نیروها همدلانه در مسیر خدمت به شهدا و ایثارگران همواره آماده هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، اضافه کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، همکاران با صمیمت و همدلی در روزهای تعطیل هم دست از خدمت نکشیدند و با توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی، تهیه اقلام ضروری برای ۱۲۰۰ نفر از والدین صعب العلاج و توزیع تبرکی های مسجد جمکران، جهادگرانه در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران بودند.

وی عنوان کرد: در این ایام ۵ هزار تماس با خانواده شهدا و ایثارگران برقرار شد و پزشکان پایش سلامت نیز مشاوره های تلفنی و پیگیری های درمانی را به صورت غیر حضوری دنبال کردند.

*تقدیر امام جمعه قم از مدافعان سلامت

در ادامه حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و فرزند شهید آیت الله سید محمدرضا سعیدی، ضمن اشاره به استعفای حجت الاسلام و المسلمین شهیدی از ریاست بنیاد شهید کشور و تقدیر از او، اظهار داشت: امید است این تغییر و تحولات نیز برای جامعه ایثارگران که در راه اسلام و قرآن، جان خویش را تقدیم کردند، موجبات ارائه خدمات هرچه مطلوب تر را فراهم سازد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای خردادماه، گفت: شهدای ما از برجستگی ارزشمندی برخوردار بوده و با خون خود، جهاد، ایثار جانشان و بر جای گذاشتن وصایایشان دلسوزانه، جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند.

فرزند شهید آیت الله سعیدی با بیان این که وصیت نامه کوتاه شهید آیت الله سعیدی وصیت نامه ای سیاسی، عاطفی، اخلاقی است و در نشر معارف اهل بیت (ع) قدمی جدی برداشته است، خاطرنشان کرد: ایشان در وصیت نامه اش تاکید می دارد، هرکس می خواهد زحمت فاتحه برای من داشته باشد بجای آن یک مساله شرعی را یاد بگیرد و به آن عمل کند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات صورت گرفته مدافعان سلامت و خیرین در ایام شیوع ویروس کرونا در استان تقدیر کرد و افزود: مدافعان سلامت و خیرین در این ایام خوش درخشیدند و با ایثار جان و مالشان، گذشت و ایثار را به نمایش گذاشتند و برخی نیز در این راه به مقام شهادت نایل آمدند.

خاطرنشان می  شود شهید آیت الله محمد رضا سعیدی پس از شکنجه های بسیار در زندان رژیم شاه، در شب ۲۱ خرداد سال ۱۳۴۹ در سن ۴۱ سالگی به عنوان اولین مجتهد شهید نهضت امام خمینی، به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز