خبرگزاری کار ایران

استاندار قم مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از جوانان در تصمیمات استان قم

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۸۵۱

استاندار قم با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های زیاد جوانان این استان جهت مشارکت در تصمیم سازی ها گفت: باور به توانمندیهای جوانان موجب ایجاد شکوفایی و جهش در تمامی عرصه های می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، بهرام سرمست در جلسه مجمع مشورتی جوانان  قم طی سخنانی با اشاره به توفیق های خوبی که در قم پس از شیوع کرونا به دست آمده است اظهار داشت: با این وجود فرصت برگزاری جلسه ها در بسیاری از حوزه ها از دست رفته است.

وی  استفاده از ظرفیت جوانان، بویژه بانوان جوان در این مجمع را خواستار شد و افزود: نماینده های جوانان در حوزه های مختلف باید در این مجمع حضور فعال داشته باشند.

سرمست با بیان اینکه امور جوانان باید به دست خودشان سپرده شود ادامه داد: مسئولان نباید در تصمیم گیری برای جوانان یک جانبه عمل کنند.

وی گفت: باور به توانمندی های جوانان موجب ایجاد یک انقلاب در حوزه های مختلف، و همچنین ورود جوانان در بخش های متنوع نیز باعث نشاط و نوآوری می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان هایی که متولی امور جوانان هستند باید استعدادهای ایشان را شناسایی و جذب کرده و در نهایت آن را مدیریت کنند.

استاندار قم ایجاد حس اعتماد در جوانان را از وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: در صورت محقق شدن این مهم می توانیم به آینده کشور و استان قم امیدوار باشیم.

وی  در پایان بیان کرد: کمیته های تخصصی این مجمع موضوع های قابل پژوهش را احصا نموده و با استفاده از ظرفیت جوانان زمینه تصمیم سازی در حوزه های مختلف را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز