خبرگزاری کار ایران

/خبر خوش ایلنا از قم/

بیمارستان امام رضا(ع) قم از حالت کرونایی خارج شد/ خدمت‌رسانی عادی به افراد تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۵۳

معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: خوشبختانه بیمارستان امام رضا(ع) تأمین اجتماعی قم از حالت کرونایی خارج شده و به حالت عادی خدمت رسانی بازگشته است.

دکتر داوود علیمحمدی معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در تشریح فعالیت‌های تنها بیمارستان تأمین اجتماعی قم (بیمارستان امام رضا(ع) ) برای بیماران کرونایی، اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع) بر اساس مصوبه استانی، سومین بیمارستان سانتر بیماران کرونایی استان قم بود که تقریبا از اول اسفند ۹۸ این موضوع به ما اطلاع داده شد و بر همین اساس، این بیمارستان به صورت کامل تخلیه و آماده پذیرش بیمارستان کرونایی شد.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم اضافه کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی قم از روز ششم اسفندماه ۹۸ رسما زیر بار بیماران کرونایی رفت و در تاریخ ۱۷فروردین۹۹ هم از سوی مسئولان استانی اعلام شد می‌توانید به حالت عادی برگردید اما باید به حالت استندبای و آماده به خدمت برای مواقع ضرور، باقی بمانید.

دکتر علیمحمدی افزود: بعد از این اعلام، در روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین ۹۹، عملیات گندزدایی از بیمارستان تأمین اجتماعی قم انجام شد و از روز ۲۰ فروردین هم این بیمارستان رسما از حالت کرونایی خارج و به حالت عادی خدمت رسانی بازگشت و اکنون مردم مانند روال عادی قبل از شیوع کرونا، به این بیمارستان مراجعه کرده و خدمت‌های مختلف درمانی را دریافت می‌کنند.

*وضعیت امیدوار کننده قم

خاطرنشان می‌شود که پیش از این بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم هم از حالت کرونایی خارج و به حالت عادی خدمت رسانی بازگشته بود.

در قم پنج بیمارستان فرقانی، بیمارستان کامکار، بیمارستان امام رضا(ع) تأمین اجتماعی، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه و بیمارستان شهید بهشتی برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده بود و حتی پیش بینی چند بیمارستان صحرایی هم در شهر قم شده بود اما خوشبختانه با همراهی خوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همت کادر پزشکی و درمان استان قم و همچنین تدابیر مسئولان، نه تنها به فعالیت بیمارستان‌های صحرایی احتیاج نشد، بلکه چند بیمارستان هم از حالت کرونایی خارج شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز