خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف مردم؛

پیکر شهید مظفری‌نیا در حرم حضرت معصومه(س) تشییع و به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۹۶۱

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مظفری نیا با حضور با شکوه علما، روحانیون و طلاب و عموم مردم شریف قم در مقبرة الشهدای صحن امام رضا(ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید شهروز مظفری نیا (همرزم شهید سپهبد سلیمانی) صبح سه شنبه ۱۷ دیماه، با حضور باشکوه علما، روحانیون و طلاب و عموم مردم شریف قم در مقبرة الشهدای صحن امام رضا(ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

بر پایه این گزارش، آیت الله سعیدی در این مراسم سخنرانی کرد و با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا قلب ها و سینه هایی که مالامال از خشم نسبت به متجاوزان است را تسکین دهیم، عنوان کرد: امروز قلوب همه ما در حادثه شهادت مظلومانه شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش مالامال از خشم و کینه نسبت به آمریکای جنایتکار است.

وی تأکید کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم وعده نصرت داده است و خودش پشتیبان مبارزه ای خواهد بود که ما با آمریکای جنایتکار انجام خواهیم داد و انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان را خواهیم گرفت.

آیت الله سعیدی خطاب به مسئولان کشور گفت: با اعتماد به وعده الهی و با پشتیبانی از هدایت های رهبری تا انتقام خون این شهیدان مظلومان را نگرفته اید از پای ننشینید؛ ما در این قلب هایمان خشم آمریکا را داریم، صبوری می کنیم اما تحمل تضییع حقوق شهدا را نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز