خبرگزاری کار ایران

رضوی خبر داد؛

آغاز پویش لبیک یا علمدار در قم برای بزرگداشت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۳۱

پویش لبیک یا علمدار در قم به منظور بزرگداشت سردار سلیمانی آغاز شد و هدف آن تبیین و ترویج اهداف و آرمان های این سردار بزرگ اسلام است.

سیدمجید رضوی مسئول هیئت انصارالمحسن قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همه ملت ایران، اظهار داشت: شورای هیئات مذهبی استان قم و کانون مداحان و شاعران آیینی این استان در جلسه ای مشترک به منظور پاسداشت مقام حاج قاسم سلیمانی، تصمیم به راه اندازی پویش لبیک یا علمدار گرفتند.

وی افزود: در این پویش از فعالان فضای مجازی به ویژه جوانان هیئتی می خواهیم، با انتشار تصویر حاج قاسم سلیمانی با متن نوشته لبیک یا علمدار در صفحات خود در شبکه های اجتماعی گوناگون، یاد و خاطره این سردار بزرگ اسلام را بیش از پیش زنده نگاه دارند.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: البته این روزها مردم قدرشناس ایران و جهان اسلام، همگی به بیان دلاوری های حاج قاسم سلیمانی می پردازند اما هدف از پویش لبیک یا علمدار، فقط و فقط زنده نگاه داشتن نام این سردار بزرگ نیست، بلکه هدف اصلی ما، بیان اهداف و آرمان های والای این سردار رشید اسلام و ترویج این آرمان ها در میان امت اسلام و ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز