خبرگزاری کار ایران

زارع فومنی پس از شرکت در آزمون خبرگان رهبری:

بعنوان اصلاح طلب مستقل در انتخابات خبرگان شرکت کردم/ برای شورای نگهبان اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل تفاوتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۷۵

داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه به عنوان دبیر کل یک حزب و یک اصلاح‌طلب مستقل در این انتخابات شرکت کردم، گفت: برای شورای نگهبان اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل تفاوتی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، پس از شرکت در آزمون اجتهاد مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در خصوص این آزمون، اظهار داشت: امروز به دعوت شورای نگهبان، بنده و همه کاندیداهای میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، در آزمون اجتهاد شرکت کردیم تا در نهایت شورای نگهبان که صلاحیت علمی و تخصصی افراد در حوزه فقه و اصول و همچنین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مورد بررسی قرار می‌دهند، در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه این امتحان در نوبت صبح از ساعت ۷ و نیم تا ۱۱ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به طول انجامید، افزود: به نظر بنده امتحان ورودی مجلس خبرگان، امتحان خیلی خوبی بود و نتیجه بخش هم خواهد بود.

این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که انتظار بجایی است که همه ارکان شورای نگهبان مانند بزرگان این نهاد، به صورت بی طرفانه در بررسی صلاحیت کاندیداها وارد شوند، گفت: ما با شرکت در امتحان ورودی حسن نیت خود را نشان دادیم و امیدواریم دوستان محترم شورای نگهبان با عنایت بیشتری به همه کاندیداها با یک چشم نگاه کنند و قطعا اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل برای شورای نگهبان فرقی ندارد.

وی در مورد انگیزه هایش برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری، گفت: به نظرم مجلس خبرگان به یک تحرک بنیادی و حضور نیروهای متخصص، جوان، پرتوان و متعهد نیاز دارد تا بتواند با یک مجلس خبرگان رهبری قوی، در حوزه نظارت به مقام معظم رهبری خدمت کند و برای آینده کشور هم مفید باشد.

حجت الاسلام و المسلمین زارع فومنی خاطرنشان کرد: بنده بعنوان فردی که اصلاح طلب مستقل و میانه رو هستم در انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان شرکت کردم تا به همه سیاسیون بگویم که حزب و جناح و گروه باعث نمی‌شود در عرصه سیاسی فرصتی برای خدمت نداشته باشیم بلکه این اتفاق می تواند لازم و ملزوم هم نیز باشد.

وی افزود: به نظرم اولین دبیر کل حزب در ایران هم هستم که این افتخار را داشتم که در کاندیداتوری خبرگان شرکت کردم و امیدوارم به صورت کلی انتخابات مان حزبی شود، چون نظارت بیشتری می‌توان روی کاندیداهای حزبی انجام داد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان با بیان این که بنده از حوزه انتخابیه تهران، در انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان‌رهبری کاندیدا شدم، گفت: بعد از فوت چندتن از بزرگان از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) و ... که نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری بودند، مردم تهران باید نمایندگان جدیدی را انتخاب کنند و بنده نیز چه تأیید بشوم و چه تأیید نشوم، خدمتگذار این نظام و مردم هستم و خواهم ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز