خبرگزاری کار ایران

با حضور خادمان اعتاب مقدسه و مردم؛

مراسم غبارروبی ضریح امامزاده موسی مبرقع(رض) با شکوه خاص برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۸۳

مراسم غبار روبی ضریح امامزاده موسی مبرقع(رض) (فرزند بلافصل امام جواد(ع))، با حضور خادمان حرم های مطهر اهل بیت(ع) و اعتاب مقدسه و اقشار مختلف مردم، با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیین غبار روبی از ضریح مطهر امامزاده موسی مبرقع(رض)، چهارشنبه شب (۲۷ آذر ۹۸) و به مناسبت سالگرد ارتحال این امامزاده واجب التعظیم و فرزند بلافصل امام جواد(ع)، در محل آستان امامزادگان چهل اختران قم برگزار شد.

در این مراسم خادمان حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، امامزاده شاه سیدعلی(ره) قم، و همچنین خادمان افتخاری حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت عباس(ع) و خادمیاران حرم رضوی حضور داشتند و همراه با اقشار مختلف مردم، به غبار روبی از ضریح امامزاده موسی مبرقع(رض) پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمدرضا صدر مدیر اجرایی حرم امامزاده موسی مبرقع(رض)، گزارشی از فعالیت های کمیته اجرایی همایش سوگوراه این امامزاده ارائه کرد.

خاطرنشان می شود، همایش سوگواره حضرت موسی مبرقع(رض) سه شنبه شب با حضور شاعران آیینی برجسته کشور و با عنوان شب شعر آغاز شد و آیین غبار روبی در دومین شب از این همایش برگزار شد.

امشب (پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸) نیز از ساعت ۸ شب، در شب ارتحال امامزاده موسی مبرقع(رض)، مراسم ویژه ای با سخنرانی استاد میرزا محمدی و مداحی حاج حیدر خمسه برگزار می شود و در پایان مراسم نیز زائران این حرم مطهر، میهمان سفره متبرک بنام فرزند امام جواد(ع) خواهند بود.

خاطرنشان می شود که برای اولین بار، بمناسبت سالگرد ارتحال امامزاده موسی مبرقع(رض)، حرم مطهر این امامزاده شریف، امشب بسته نخواهد شد و تا صبح فردا که مراسم دعای ندبه برگزار می شود، پذیرای زائران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز