خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

مدیرکل بنیاد شهید قم تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۲۷

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه با حضور استاندار قم، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم معرفی شد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم معرفی و از خدمات سردار سید جواد هاشمی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

استاندار قم در این جلسه طی سخنانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران را متعلق به همه ملت ایران دانست و گفت: مسئولان باید با خدمت گذاری خالصانه و صادقانه به ایثارگران دین خود را نسبت به این عزیزان ادا نمایند.

بهرام سرمست، عزت، اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون ایثار و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران دانست و افزود : دستگاه‌های اداری باید در خدمت به جامعه ایثارگران و تکریم آنان پیشگام باشند .

وی همچنین با تاکید بر اینکه بنیاد شهید نباید وجه‌المصالحه هیچ گروه و جناحی قرار بگیرد گفت: نهایت پشتیبانی و حمایت را از مجموعه بنیاد شهید خواهیم داشت.

استاندار قم در پایان این جلسه با اهدای لوح از زحمات سردار هاشمی قدردانی نمود و حکم حجت‌الاسلام حسن هنرمند که از سوی حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ابلاغ‌شده است به وی تقدیم کرد.

گروسی معاون استاندار و مدیرکل امور ایثارگران استانداری قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های سردار هاشمی در دوران مسئولیت، برای حجت الاسلام هنرمند مدیرکل جدید بنیاد شهید قم آرزوی موفقیت کرد.

هاشمی از سال ۱۳۹۲ تاکنون مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران قم را برعهده داشت.

حجت الاسلام حسن هنرمند نیز در سمت مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مشغول به خدمت بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز