خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم مطرح کرد؛

دریافت سبد معیشت توسط ۶۸ درصد مردم قم/ تثبت اشتغال در قم با ایجاد ۱۴هزار فرصت شغلی جدید

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۱۷

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی قم گفت:‌ حدود ۶۸ درصد مردم(یارانه بگیر) استان که شامل ۲۲۸ هزار و ۴۹۹ خانوار می‌شوند،‌ سبد معیشتی خود را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از قم، مصطفی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: همچنین در قم ۳۳۵ هزار و ۸۲۳ خانوار که شامل ۷۲۷ هزار و ۵۳۳ تن می‌شود یارانه ماهیانه دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ زمینه پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص سبد معیشتی در اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری از طریق سایت این اداره کل فراهم است.

وی بیان کرد:‌ افرادی که یارانه دریافت نمی‌کنند و سبد معیشتی نیز دریافت نکردند می‌توانند برای پیگیری درخواست خود از ابتدای دی‌ماه به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

سبد معیشتی، مبلغی است که از سوی دولت از ۵۵ هزار تومان برای خانوارهای یک‌نفره تا ۲۰۵ هزار تومان برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر پس از ساماندهی قیمت بنزین تعیین‌شده است.

کاویانی در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی نرخ بیکاری استان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و ایجاد ۱۴هزار فرصت شغلی جدید در استان،‌ توانستیم در قم تثبیت اشتغال داشته باشیم.

وی بیان کرد: در بحث مسائل مرتبط با حوزه کارگری و تعاونی‌های استان نیز شاهد کاهش مشکلات و ارتقای جایگاه استان در این بخش‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز