خبرگزاری کار ایران

دادستان قم:

سیاست دستگاه قضایی حمایت حداکثری و برخورد حداقلی با خبرنگاران است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۸۷

دادستان قم با بیان این که سیاست دستگاه قضایی حمایت حداکثری و برخورد حداقلی با خبرنگاران است، گفت: رویکرد دستگاه قضایی قم با اصحاب رسانه، تعامل و همدلی است.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم گفت: سیاست ما حمایت حداکثری و برخورد حداقلی با خبرنگاران است چرا که خبرنگاران نقش مهم و موثری در پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای احساس امنیت در جامعه دارند.

و در خصوص نحوه اطلاع رسانی در مورد پرونده های قضایی تصریح کرد: در صورتیکه انتشار اخبار در مورد پرونده ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای آگاهی های مردم باشد، این امر صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب قم در تشریح اقدامات قضایی صورت گرفته در مورد پرونده مسکن مهر پردیسان گفت: پرونده پیمانکار مسکن مهر پردیسان در مرحله تحقیقات اولیه است و در صورت تکمیل، اطلاع رسانی مناسب به مردم خواهد شد.

وی در ادامه از تشکیل قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در دادسرا خبر داد و افزود: این قرارگاه به منظور هم افزایی همه گروه هایی است که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در قم فعالیت می کنند.

غریب رویکرد دادسرا در برخورد با آسیب های اجتماعی خصوصا حجاب و عفاف را در مراحل اولیه، فرهنگی و پیشگیرانه برشمرد و از تمامی دستگاه های مرتبط با این موضوع خواست تا تکالیف خود را به نحو احسن انجام دهند. چرا که در صورت بروز جرم مشهود، دادستانی مکلف به برخورد با آن است.

دادستان عمومی و انقلاب قم در خصوص روند رسیدگی پرونده پروژه رضوان تصریح کرد: این پرونده حدود 1300 شاکی دارد و تلاش بر این است با ردیابی وجوه پرداختی در حساب های متهمان،  اموال بیشتری از متهمین شناسایی شود تا احقاق حقوق مالباختگان با سرعت بیشتری به نتیجه برشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز