خبرگزاری کار ایران

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم مطرح کرد؛

ضرورت اتحاد و همدلی ملی در برابر توطئه‌های دشمنان

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۵۳

مدیر دارالقرآن علامه طباطبائی(ره) قم، گفت: ضرورت اتحاد و همدلی ملی در برابر توطئه های دشمنان، بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش ایلنا از قم، مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)  در سومین مراسم ضیافت افطاری این دارالقرآن که با حضور آیت الله نوری همدانی، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه، اساتید حوزوی و حافظان قرآن برگزار شد، با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، سخنان و نکات بسیار مهمی بود که ان شاءالله یک ورق جدید در انقلاب ایجاد خواهد کرد و وضع کشور را از موضع انفعال خارج می کند. 

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی سپس  به مدیریت خردمندانه مقام معظم رهبری در این ۳۰ سال اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با رهبری های خردمندانه خود در طول این سی سال کشتی انقلاب را در این دریای متلاطم حفظ کردند و نگذاشتند در این سی سال به این کشور تجاوزی بشود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی همچنین  گفت: اکنون و در چهلمین سال انقلاب اسلامی مورد  هجمه های زیاد دشمن قرار گرفته ایم و می بینیم که در فضای مجازی چه توهین ها می کنند و می خواهند رهبری را از عظمت و ابهت بیندازند.

نجفی قدسی با توصیه به اتحاد و همدلی اظهار کرد: اگر این اتحاد و همدلی حفظ شود، صد سال دیگر هم استکبار نمی تواند کاری کند و آنها هم این را فهمیدند و می خواهند با شایعات بی اساس ضربه بزنند .

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در بخش پایانی سخنانش گفت: عده می گویند چرا در سوریه نیرو می فرستید و به تدابیر رهبری شک دارند، این افراد بدانند اینهایی که به سوریه حمله کردند، قصد اصلی آنها ایران بود و می خواستند این کشتارها را در ایران انجام دهند منتهی این افراد متوجه این خطر عظیم نبودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز