خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

پیام تبریک کانون کارگران ساختمانی قم به نمایندگان استان

کانون کارگران ساختمانی استان قم، با صدور بیانیه ای، عضویت آقایان علی لاریجانی و احمد امیرآبادی فراهانی دوتن از نمایندگان قم در هیئت رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، متن این بیانیه، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۷ اسفندماه ۹۴، به دلیل حضور با شکوه مردم، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زد و از طرفی، بار دیگر باعث نا امیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شد، چرا که برای آنان حیرت آور است که مردم ایران، پس از گذشت حدود ۳۸ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با همه مشکلات و فراز و نشیب هایی که وجود دارد، همچنان پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

پس از آغاز به کار مجلس دهم و انتخابات هیئت رئیسه، شاهد آن بودیم که از سه نماینده مردم استان قم در مجلس دهم، دو تن به هیئت رئیسه راه یافتند؛ آقای دکتر علی لاریجانی در جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و آقای احمد امیرآبادی فراهانی نیز، به هیئت رئیسه مجلس راه یافت.

ما بر این اعتقادیم که این اتفاق مبارک و قرار گرفتن یکی از نمایندگان قم در جایگاه رئیس مجلس و یکی دیگر از نمایندگان این استان در هیئت رئیسه، اهمیت قم را در عرصه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد و از سوی دیگر فرصتی بی نظیر برای استان قم و مردم آن فراهم آورده است.

امیدواریم با همدلی هر سه نماینده مردم قم در مجلس دهم و دیگر مسئولان استانی، شاهد رشد و ترقی شهر کریمه اهل بیت(ع) و همچنین ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه کارگری این استان باشیم.

کانون کارگران ساختمانی استان قم

خاطرنشان می شود به گفته عباس شیری، عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم، این بیانیه، به دفاتر نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شده است.

کد خبر : ۳۷۷۶۹۵