خبرگزاری کار ایران

شهرداری قم اعلام کرد؛

اختصاص ۱۹۰تاکسی جهت سرویس‌دهی پنج‌شنبه آخرسال

مرتضی عزتی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تعیین هفت ایستگاه تاکسی در مسیر آرامستان‌ها برای پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، مرتضی عزتی با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده توسط شهرداری قم برای پنجشنبه آخر سال اظهار کرد: چهار مقصد شامل آرامستان بهشت معصومه، بقیع، گلزار شهدا و وادی السلام زیرپوشش خدمات تاکسیرانی قرار می‌گیرد که برای این منظور هفت ایستگاه و در مجموع ۱۹۰ دستگاه تاکسی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: میدان شهید مطهری دو ایستگاه، خیابان ارم تقاطع چهارمردان دو ایستگاه، ابتدای بلوار امام موسی صدر یک ایستگاه، عوارضی کاشان یک ایستگاه و عوارضی قم تهران یک ایستگاه از جمله ایستگاه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه در مجموع ۲۳ گشت خودرویی بر عملکرد تاکسی‌ها نظارت و کنترل دارند، گفت: ۲۰۰ دستگاه تاکسی‌ بیسیم آماده‌باش هستند که شماره تلفن‌های ۱۸۳۸، ۱۸۲۹، ۱۸۳۳، ۱۸۳۸، ۱۳۳ و ۲۱۰۰۰ برای آنها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۵۰۰ دستگاه تاکسی در مسیر دسترسی به آرامستان‌ها پیش‌بینی شده که به جز ۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی فعال در همه مسیرها است، عنوان کرد: در محوطه آرامستان بهشت معصومه نیز یک اکیپ سیار برای کنترل تاکسی‌هایی که باید در آن بخش خدمات دهند، استقرار دارند تا در صورت کمبود برای تاکسی هماهنگی بیشتر را انجام دهند.

عزتی یادآور شد: اگر شهروندان پیشنهاد و انتقادی داشته باشند، می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ یا پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر : ۳۵۵۲۶۹