خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی‌انتظامی قم:

با بی‌نظمی چهارشنبه آخر سال در قم برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با بی‌نظمی‌ها در استان در چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، سردار کاظم مجتبایی در حاشیه کمیسیون تحول راهور فرماندهی انتظامی استان قم افزود: چنانچه در چهارشنبه آخر سال، تجمع‌ها به راهبندان و یا مزاحمت برای مردم تبدیل شود نیروی انتظامی قاطعانه با عوامل بی‌نظمی برخورد می‌کند. 

وی در عین حال گفت: پلیس در شب چهارشنبه آخر سال مخالف شادی مردم نیست بلکه سعی دارد تا مسائل را به صورت اجتماعی مدیریت کند. 

وی با اشاره به اهم اقدام‌های پلیس قم در شب چهارشنبه آخر سال، اظهارداشت: در این روز، ۵۰ نقطه قم هدف مدیریت ترافیکی قرار گرفته و پلیس به بخش‌های انتظامی، عملیاتی و ترافیکی اهتمام ویژه خواهد داشت. 

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از اجرای طرح سلامت و امنیت در قم همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌های استان اجرا خواهد شد. 

مجتبایی با اشاره به فرارسیدن نوروز۹۵ و آغاز طرح ترافیکی- انتظامی پلیس قم، اظهار داشت: این طرح از بیست و پنجم اسفند ماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه دارد. 

وی انضباط اجتماعی را یکی از ارکان امنیت اجتماعی دانست که با اصلاح رفتارهای ترافیکی فراهم می‌شود. 

فرمانده انتظامی استان قم سپس با اشاره به رزمایش مشترک طرح امدادی پلیس و سایر دستگاه‌های استان قم، افزود: این رزمایش در ۲۵ اسفند از ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز و نیرو‌ها در محل‌های تعیین شده مستقر شده و تا پایان تعطیلات به مردم خدمت خواهند کرد.

کد خبر : ۳۵۴۵۴۸