خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قم:

انتخابات قم در سلامت کامل برگزار شد

رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه انتخابات قم در سلامت کامل برگزار شد از همه عوامل برگزاری آن خصوصا نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از قم، احد جمالی در جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که ظهر سه‌شنبه در استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برگزاری همزمان این دو انتخابات مهم و استراتژیک اظهار کرد: مسئولان برگزاری انتخابات نمره بسیاری خوبی در این رویداد مهم و حساس کسب کردند.

وی تجربیات کسب شده توسط نیروهای برگزارکننده انتخابات هفتم اسفندماه را مورد توجه قرار داد و افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا از این نیرو‌ها در انتخابات آتی نیز بهره‌گیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر مستندسازی نقاط ضعف و قوت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: گزارشات اعضای ستاد انتخابات استان باید جمع‌آوری شود تا در ادوار آتی انتخابات مورد بهره برداری قرار بگیرند.

وی با اشاره به تعهد و تعامل برگزارکنندگان انتخابات و همکاری بسیار خوب مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز در زمینه تأمین امنیت انتخابات عملکرد بسیار خوبی داشت.

در این جلسه عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان قم به بیان نقاط ضعف و قوت در حیطه‌های مختلف پرداختند.

کد خبر : ۳۵۲۰۶۹